استان یزد نیازمند تاسیس و بازسازی ۳۶۰ مدرسه است

خبرگزاری شبستان: مدیر کل نوسازی مدارس استان یزد با اشاره به افزایش جمعیت و نیازمندی مقاوم سازی مدارس گفت: استان یزد نیازمند ۳۶۰ مدرسه به منظور تاسیس و مقاوم سازی دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، محمد رضا عارفی، مدیر کل نوسازی مدارس استان یزد امروز (31 فروردین) در همایش تجلیل از خیرین مدرسه ساز استان یزد گفت:هدف از برگزاری این جشنواره تجلیل از خیرین استان یزد است که بیش از 150 سال است که این حمایت های خیرین در استان یزد وجود دارد.

 

وی افزود: حضور خیرین در عرصه های فرهنگی و آموزشی نشان از سخاوت و ارزشمندی آنها است که به خوبی اقدامات آنها اوج بلوغ فکریشان است که مورد احترام همگان است.

 

مدیر کل نوسازی مدارس استان یزد تصریح کرد: به لطف الهی و حمایت خیرین در سال 95 تعداد 32 پروژه خیری بهره برداری و کلنگ زنی شده است.

 

عارف ادامه داد:  در سال جاری نیز تعداد 296 پروژه ملی و استانی را در دستور کار خود قرار داده ایم که امیدواریم با همکاری دولت و حمایت های خیرین به سرانجام برسد.

 

وی افزود: 35 درصد مدارس استان و حدود 300 مدرسه در استان یزد غیر ایمن هستند که نیاز به بازسازی دارند و با توجه به احداث شهرک های جدید نیازمند 60 مدرسه هستیم که به طور کلی 360 مدرسه در استان نیاز داریم.

 

مدیر کل نوسازی مدارس استان یزد گفت: تحقق برنامه ها به ایجاد فضای امن مستلزم حضور خیرین در امر خداپسندانه مدرسه ساز و مدرسه یار است که به خوبی میتوان در این راستا گام برداشت.

کد خبر 623556

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha