حمایت بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال در زمینه مدرسه سازی توسط خیرین استان یزد

خبرگزاری شبستان: رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان یزد گفت: سال گذشته خیرین مدرسه ساز استان یزد بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال جهت مدرسه سازی کمک مالی کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، رادمنش، رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان یزد امروز (31 فروردین) در همایش تجلیل از خیرین مدرسه ساز استان یزد گفت:از دیرباز در استان یزد خیرین در عرصه های مختلف گام برداشته اند و امروز نیز با حضور در عرصه آموزش به خوبی برای اسلام و انقلاب خدمت رسانی می کنند.

 

وی افزود: ما حدود دوهزار خیرساز و خیر یار مدرسه داریم که بین این افراد 40 نفر به عنوان هیات امنا هستند و دو سال یک بار اعضای هیات مدیره انتخاب می شوند.

 

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان یزد تصریح کرد: مجمع خیرین سال گذشته تعهد کردیم که 200 میلیارد ریال کمک کنیم که خوشبختانه به 400 میلیارد ریال رسید و سال گذشته خیرین استان یزد به خوبی در این بخش درخشیدند.

 

رادمنش تصریح کرد: هشت هزار و 800 کلاس درس داریم که 35 درصد از آنها نیازمند بازسازی و مقاوم سازی هستند و علاوه 60 مدرسه در شهرک های جدید  ما در استان نیازمند بازسازی 300 مدرسه هستیم که نیازمند حمایت بیشتر خیرین هستیم.

 

کد خبر 623559

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha