شهاب شادابی: حاضرم از یک ثانیه تا ۱۰۰ قسمت در آثار جلیل سامان بازی کنم

خبرگزاری شبستان: شهاب شادابی گفت: من لحظه به لحظه نقش «داریوش» را دوست داشتم و برای ایفای آن، بسیار مطالعه کردم و زحمت کشیدم و کنار آقای سامان بودن برایم خیلی ارزش داشت.

«شهاب شادابی» بازیگر سینما و تلویزیون که در سریال جدید جلیل سامان با عنوان «نفس» در نقش داریوش ایفای نقش دارد، درباره این سریال و کار با کارگردانش به خبرنگار تلویزیون شبستان گفت: این سریال سومین قسمت از سه گانه آقای سامان است و من اولین بازیگری بودم که با او برای این کار قرارداد بستم و از این اتفاق واقعاً خوشحالم. لذت بردن از ایفای نقش در سریال «نفس» غیرقابل توصیف است و نکته ای که لازم است بگویم این است که کار کردن با آقای سامان بسیار سخت است.

 

وی با بیان اینکه جلیل سامان بسیار با دقت و وسواس زیاد کار می کند، اظهار کرد: من به آقای سامان گفته ام که حاضرم تا آخر عمرم هر نقشی که ایشان بگویند حاضر باشم از یک ثانیه تا صد قسمت.

 

 

این بازیگر جوان و خوش آتیه کشورمان درباره ویژگی های سریال «نفس» به خبرنگار شبستان گفت: اول اینکه فیلمنامه کار اینقدر قوی است که اگر آن را در دانشگاه ارائه شود نمی توانند منکر داستان شوند چراکه دقیق و درست و و تحقیقاتی که در مورد فیلمنامه شده بسیار متقن است. دوم اینکه وسواس بالای آقای سامان هیچ گونه اشکالی در داستان، بازی های بازیگران و ... وجود ندارد.

 

وی با تاکید بر وسواس جلیل سامان روی بازی های بازیگران، خاطرنشان کرد: فکر می کنم با وجود چنین ویژگی های مثبتی، «نفس» جزء بهترین محصولات نمایشی تلویزیون خواهد بود.

 

شهاب شادابی که در سریال «نفس» در نقش «داریوش» حضور دارد، در پاسخ به اینکه آیا از نقش خود در سریال رضایت دارد، گفت: من لحظه به لحظه این نقش را دوست داشتم و برای ایفای آن، بسیار مطالعه کردم و زحمت کشیدم و کنار آقای سامان بودن برایم خیلی ارزش داشت.

 

 

به گزارش شبستان، «نفس» سومین سریال از سه گانه «جلیل سامان» در ۲۶ قسمت و درامی روانشناسانه است که در بستر وقایع سیاسی قبل و بعد از انقلاب روی می‌دهد؛ این دومین همکاری سید احمد کاشانچی و جلیل سامان است.

 

داستان «نفس» درباره جوانی پُر شَر و شور است که در بحبوحه وقایع انقلاب رازی در زندگی‌اش فاش می‌شود. او برای رسیدن به حقیقت حوادث پیچیده‌ای  را پشت سر می‌گذارد.
 

مسعود رایگان، ژاله صامتی، علیرضا کمالی، بهناز جعفری، قربان نجفی، احسان امانی، شهاب شادابی، هادی عامل هاشمی. با معرفی ساناز سعیدی و با حضور هدایت هاشمی، رامین راستاد و خسرو شهراز بازیگران این سریال هستند.

 

سریال  «نفس» در گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما تهیه و پخش می‌شود.

 

گفت‌وگو: آزاده فضلی

کد خبر 625040

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha