فرهنگ سازی امری اساسی به منظور تعالی جامعه اسلامی است

خبرگزاری شبستان: مسئول ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان یزد با اشاره به در پیش بودن ماه مبارک رمضان گفت: فرهنگ سازی در زمینه رعایت ارزش ها در ماه مبارک رمضان، امری اساسی به منظور تعالی جامعه اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، حجت الاسلام محمد فخرالدین، مسئول ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان یزد امروز (20 اردیبهشت) در نشست مشترک با اصناف و بازاریان و مسئولان مراکز تجاری و هتلداران استان یزد با اشاره به در پیش بودن ماه مبارک رمضان گفت: ماه مبارک رضمان ورود به منطقه ای نورانی است که باید خود به خوبی در این راه آماده شویم.

 

وی افزود: مردم عده ای بنده خدا، عده ای بنده هوی نفس و عده ای نیز بنده شیطان هستند که ما باید با آگاهی دادن به افراد در زمینه بندگی گام های موثر برداریم.

 

مسئول ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان یزد تصریح کرد: اگر در جامعه امروز هر فردی خود را ملزم به اجرای قوانین بداند ما معتقدیم که این جلسات به ثمر رسیده است و بازدهی داشته است.

 

حجت الاسلام فخر الدین تصریح کرد: ما انتظار داریم که مراکزی که خدمات تغذیه و مهمانپذیری دارند در قدم اول خودشان قوانین را اجرا کنند و شئونات در این ماه را رعایت کنند.

 

وی ادامه داد: بهترین مردم در ایران هستند و بهترین مردم ایران نیز مردم شهر یزد هستند و مردم ما نیز معتقد به خدا، نماز و اجرای شئونات هستند که در این راستا نیز باید از مشکلاتی که باعث خدشه دار کردن این امر می شوند جلوگیری کنیم.

 

مسئول ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان یزد بیان کرد: فرهنگ سازی امری اساسی در جامعه است که به عنوان مرحله اولی برای امر به معروف ونهی از منکر است و در گام بعدی نیز ما باید شئونات اسلام را رعایت کنیم تا باعث از بین رفتن شئونات در جامعه نشود.

کد خبر 627775

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha