دو هزار و ۲۷۰ ناظر بر شعب اخذ رأی همدان نظارت می‌کنند

خبرگزاری شبستان: رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شورای اسلامی شهر و روستای همدان اظهار کرد: دو هزار و ۲۷۰ ناظر بر شعب اخذ رأی همدان نظارت می‌کنند که به ازای هر ۱۵ صندوق یک سرناظر در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان، حسن بهرام نیا، رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شورای اسلامی شهر و روستای همدان امروز (29 اردیبهشت ) جاری در جمع خبرنگاران گفت: امروز مردم با توجه با بلوغ سیاسی که به واسطه انقلاب شکوهمند در همه خانواده ها و اجتماع نهادینه شده از ابتدای کلید خوردن آغاز رأی گیری در کلیه شعبات حضور یافتند.

 

وی با بیان اینکه حضور مردم در پای صندوق های رأی حضور با معرفتی در راستای مشارکت حداکثری است، افزود: تعداد تعرفه های صادر شده  نشان از صفوف بهم پیوسته مردم در پای صندوق رأی و مشارکت حداکثری آنان است.

 

وی تصریح کرد: با توجه به شرایط فعلی کشور در منطقه و ورای منطقه تمامی کشورهای مختلف این انتخابات را رصد می کنند و از نظر کمی مردم نشان دادند به نظام اسلامی  و کشورشان برای عزت ، امنیت ، آرامش ، نشاط اجتماعی و تحولی در زندگی و اقتصادشان پا به کار هستند.

 

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شورای اسلامی شهر و روستای همدان اظهار داشت: مسئولین امروز آن چه که در توان داشتند برای حضوری پر شور و نشاط مردم در پای صندوق های رأی زیرساخت ها و مدیریت زمان را به کار بستند.

 

بهرام نیا ابراز کرد: امیدوارم رقابت ها پس از انتخابات تبدیل به رفاقت شود  و رئیس جمهوری که انتخاب می شود برای اعتلای کشور ، معیشت مردم و خروج از رکود، کسب و کار و ایجاد فضای مناسب  همراه با نشاط معنوی برای مردم ارمغان آورد.

 

وی با بیان اینکه 9 شهرستان و 25 شهر در استان همدان فرآیند انتخابات را برگزار می کنند، افزود: یک هزار و 593 شعبه در شهرها و روستاها شامل یک هزار و 383 صندوق عادی، 619 صندوق مکانیزه و همچنین 81 صندوق مکانیزه پشتیبان، نظارت می‌شود که در مجموع به دو هزار و 83 صندوق می‌رسد.

 

 وی با بیان اینکه دو هزار و  270 ناظر در شعب اخذ رأی فعال هستند، گفت: به ازای هر 15 صندوق یک سرناظر در نظر گرفته شده و به ازای هر شعبه شهری دو نفر و در شعب روستایی یک نفر ناظر مشغول به نظارت هستند.

کد خبر 629815

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha