بیش از دو هزار مددجوی آستارایی بر سفره افطار می‌نشینند

خبرگزاری شبستان: مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) بندر آستارا به آغاز طرح اطعام مددجویان در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: امسال برای دو هزار و ۱۰۰ مددجوی این شهرستان سفره افطاری گسترده می‎شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، رحمت الله رجبی، مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) آستارا شب گذشته ( ۱۲ خرداد) در حاشیه سفره افطاری مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) این شهرستان در مسجد جامع ویرمونی، اظهار کرد: سفره‌های افطاری کمیته امداد در ماه رمضان امسال در هفته اطعام نیازمندان و اکرام ایتام در مساجد شهرستان آستارا برپا شده و در شب‌های دیگر نیز غذای گرم به درب منازل مددجویان تحویل داده می‌شود.

 

وی با اشاره به اینکه امشب سفره افطاری در مسجد جامع ویرمونی گسترده شد و فردا شب نیز در مسجد جامع روستای کانرود پهن می‌شود، افزود: در مسجد جامع روستای کانرود برای ۹۵۰ نفر سفره افطاری گسترده می‌شود.

 

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) بندر آستارا از برپایی سفره افطاری برای ۵۰۰ مددجوی کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) در مسجد جامع این شهر خبر داد و تصریح کرد: این سفره افطاری همزمان با ۹ ماه مبارک رمضان برای مددجویان این نهاد پهن می‌شود.

 

رجبی اضافه کرد: علاوه بر اطعام روزه داران در سطح مساجد مذکور، یک هزار و ۶۵۰ عدد غذاهای در بین خانواده های مددجویان تحت پوشش کمیته امداد توزیع می‌شود.


این مقام مسئول اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود برای اطعام روزه داران ۴۵ میلیون تومان هزینه شود.


وی با بیان اینکه اطعام مددجویان با همکاری و مساعدت خیران و نیکوکاران شهرستان و با مشارکت کمیته امداد امام خمینی(ره) انجام می‌شود، تصریح کرد: نیکوکاران آستارایی در مناسبت‌های مختلف سال به افراد بی‌سرپرست و نیازمند کمک مالی و جنسی می‌کنند.


این مقام مسئول تصریح کرد: توزیع افطاری‌ها و مواد غذایی در مساجد و بین نیازمندان با همکاری هئیت امناء، دهیارها و شوراها انجام می‌شود.


مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) بندر آستارا در ادامه از توزیع سه هزار عدد کیسه « همیان مولا » بین خیرین این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: کیسه‌های همیان مولا با هدف جمع‌آوری کالاها و مواد غذایی در بین خیرین شهرستان آستارا توزیع شده است.

 

وی اضافه کرد: کیسههای حاوی مواد غذایی پس از جمعآوری در بین مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) توزیع می‌شوند.


مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) بندر آستارا از توزیع ۱۵۰۰ جیره خشک شامل اقلامی همچون حبوبات، برنج، قند، شکر، روغن و ... در بین مددجویان در ماه مبارک رمضان خبر داد.

 

رجبی گفت: کسب رضای خداوند و تقویت حس نوع دوستی در جامعه اسلامی وظیفه همگان است و خیران و نیکوکارانی که می‌خواهند به ایتام و خانواده های تحت پوشش کمک کنند می‌توانند کمک های نقدی شان را به شماره حساب  ۷۱۸۰۰۱۶۱۱۰۳  نزد بانک سپه واریز کنند.

کد خبر 633170

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha