اجرای طرح اوقات فراغت کانون های فرهنگی هنری مساجد خرم آباد

خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان از انعقاد تفاهم نامه فعالیت اوقات فراغت با مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان خرم آباد خبرداد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام سید علی موسوی، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان امروز(17 تیر) در حاشیه این مراسم، گفت: امروز با حضور مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان خرم آباد تفاهم نامه فعالیت اوقات فراغت در این شهرستان منعقد شد.

 

وی افزود: مراسم انعقاد تفاهم نامه و همایش افتتاحیه در هر شهرستان با حضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیر کانون فرهنگی هنری معین، نماینده دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری، مسئولان و مدیرانی استانی و شهرستانی برگزار شد.

 

حجت الاسلام موسوی، اظهار داشت: مراسم افتتاحیه طرح اوقات فراغت کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان به صورت شهرستانی و همزمان با انعقاد تفاهم نامه برگزار می شود.

 

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان، بیان کرد: طرح اوقات فراغت کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان با حمایت دبیرخانه، از 20 تیر شروع و تا 20 شهریور به مدت 2 ماه ادامه خواهد داشت.

 

وی با اشاره به اینکه 387 کانون فرهنگی هنری مسجد در مساجد استان لرستان فعال است، بیان کرد: از این تعداد، 60 درصد کانون ها در روستاها و 40 درصد در مساجد شهری مستقر هستند.

 

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان، اظهار کرد: در این طرح، برنامه های متنوع قرآنی، فرهنگی و هنری در کانون های مساجد و خانه های نور برای غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان اجرا می شود.

 

وی مقابله با توطئه های فرهنگی دشمنان و بصیرت افزایی را از مهم ترین اهداف کانون های فرهنگی هنری مساجد دانست و ابراز کرد: مسجد مرکزی بی بدیل برای تربیت صحیح جوانان و نوجوانان و مقابله با توطئه های دشمنان است.

 

حجت الاسلام موسوی، با اشاره به اینکه جذب جوانان و نوجوانان به مساجد از اهداف و رویکردهای طرح اوقات فراغت کانون های فرهنگی هنری مساجد است، افزود: در کانون های فرهنگی هنری مساجد تلاش می شود اقشار مختلف از جمله کودکان و نوجوانان را جذب و آنان را با دین اسلام و معارف آن آشنا و انس بیشتری با مکتب اهل بیت(ع) پیدا کنند.

کد خبر 640401

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha