دبیرخانه ملی رویداد «تبریز ۲۰۱۸» رسما آغاز به کار کرد

خبرگزاری شبستان: سرپرست معاونت گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: دبیرخانه ملی «رویداد تبریز ۲۰۱۸» در محل معاونت گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، سرپرست معاونت گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: دبیرخانه ملی «رویداد تبریز 2018» در محل معاونت گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آغاز به کار کرد.

 

 میرهادی قره سید رومیانی افزود: دبیرخانه ملیرویداد «تبریز 2018» با هدف هماهنگی، جلب مشارکت، برقراری تعامل و بهره گیری از ظرفیت بخش های مختلف در راستای هر چه باشکوه تر برگزار شدن این رویداد در محل معاونت گردشگری تشکیل شد.

 

وی گفت: با توجه به اینکه دبیرخانه استانی این رویداد نیز در شهر تبریز دایر است؛ لذا تجهیز دبیرخانه ملی به نیروی انسانی و امکان برقراری ارتباط مستقیم و گسترده با بخش های مرتبط می تواند هماهنگی و تسریع دستیابی به اهداف تعیین شده ویژه «تبریز2018» را با تمرکز بر اموری همانند اطلاع رسانی، هماهنگی، اخذ پیشنهادات، ایده ها و دیدگاه های صاحبنظران و مستندسازی فعالیت ها سبب شود.

 

دبیر ستاد ملی رویداد «تبریز 2018» گفت: پیرو اقدام صورت گرفته، کارگروه های «اطلاع رسانی»، «اجرایی و هماهنگی»، «آموزش» و «برنامه ریزی» نیز ذیل دبیرخانه ملی مذکور تشکیل شده است تا بستری مساعد برای پیشبرد نظام مند اهداف تعیین شده فراهم شود.

 

رومیانی تاکید کرد: با برقراری امکان ارتباط 24 ساعته با دبیرخانه ملی رویداد «تبریز 2018» از طریق شماره تماس 66582248، کارشناسان مربوطه آماده دریافت پیشنهادات جهت میزبانی شایسته از این رویداد و همچنین تسریع در برقراری ارتباطات مورد نیاز هستند.

 

لازم به ذکر است سرپرست معاونت گردشگری تاکید کرد:به دستور ریاست سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کلیه رویدادهای مربوط به حوزه های سازمان در سال 2018 به شهر تبریز منتقل خواهد شد و چنانچه در پایتخت برگزار شود؛ رویکرد و نگاهی ویژه به این رویداد مهم ملی کشور خواهد داشت. 

 

کد خبر 644720

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha