عملیات والفجر مقدماتی بازسازی می‌شود

خبرگزاری شبستان: فرمانده سپاه عاشورا گفت: : همزمان با برگزاری نمایشگاه دفاع مقدس در پارک شمیم‌‌ پایداری تبریز عملیات والفجر مقدماتی به همت بسیجیان هنرمندان بازسازی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، سردار غلام‌‌عسکر کریمیان، فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان که به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس ترتیب یافت، به تشریح برنامه های سپاه و بسیج استان پرداخت و اظهار داشت: رژه‌‌ نیروهای مسلح (31 شهریور) در شهرهای تبریز، مرند، مراغه و عجب‌‌شیر برگزار می‌شود.

وی با بیان این‌که شعار اصلی و محوری هفته دفاع مقدس «من انقلابی‌‌ام» انتخاب شده است، خاطرنشان کرد: همزمان با این هفته نمایشگاه دفاع مقدس در پارک شمیم‌‌ پایداری تبریز مطابق روال سال گذشته با حضور یگان‌های مختلف سپاه، بسیج، ارتش و نیروی انتظامی برپا خواهد بود.

سردار کریمیان با بیان این‌که نمایشگاه در دو بخش عملیاتی و فرهنگی پذیرای عموم مردم خواهد بود، تصریح کرد: در بخش رزمی نیروهای بسیجی و هنرمند عملیات والفجر مقدماتی را بازسازی خواهند کرد که هدف از این کار رزمی و هنری آشنایی هر چه بیشتر نسل جوان با رشادت‌ها و دلاورمردی رزمندگان در جنگ تحمیلی است.

فرمانده سپاه عاشورا با تاکید بر این‌که هنوز بسیاری از سوژه‌ها و حقایق دوران هشت سال دفاع مقدس به صورت کامل بازگویی نشده است، افزود: اشاعه فرهنگ مقاومت و عاشورایی و نقل خاطرات دوران دفاع مقدس در قالب این نمایشگاه عملیاتی خواهد شد، ضمن این‌‎که پیشکسوتان عرصه ایثار، جهاد و شهادت نیز در تعامل نزدیک با نسل جوان خواهند بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که انقلاب اسلامی ایران به برکت خون 250 هزار شهید آبیاری شده است، اظهار داشت: هر مسؤولی که در عرصه خدمتگزاری کوتاهی کند، خائن به ملت و خون شهداست، کارگزاران نظام بایستی آرمان شهدا، امام راحل و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی بایستی سر لوحه امور خود قرار دهند.

سردار کریمیان با بیان این‌که تعالی نظام اسلامی تنها با روحیه انقلابی و جهادی مسؤولان ممکن است، گفت: برخی‌‌ها این‌گونه می‌خواهند القاء کنند که انقلابی‌‌ها افرادی بی‌‌برنامه، افراطی و خشونت‌‌طلب هستند، درحالی که امام خمینی(ره) با 15 سال برنامه‌‌ریزی انقلاب را پیروز کرد؛ بنده خود نیز حاضرم در مورد لزوم انقلابی ماندن در این برهه با افراد مناظره کنم.

فرمانده سپاه عاشورا در پایان با اشاره به این‌که تاکتیک و استراتژی دشمنان علیه انقلاب اسلامی ایران عوض شده است، گفت: دشمن درصدد سلطه‌‌ نو بر حاکمیت انقلاب است که این هدف را با تغییر اندیشه و نظر مردم نسبت به اعتقادات اصیل دینی و آرمان های انقلابی ملت ایران پیگیری می کند.

کد خبر 656493

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha