نتايج مسابقات قرآن و عترت آذربايجان شرقي اعلام شد

خبرگزاری شبستان: نتايج بيست ودومين دوره مسابقات شفاهي قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامي آذربايجان شرقي اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از تبریز به نقل از روابط غمومی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز،‌ اين مسابقات در 9 رشته ترتيل، تحقيق، اذان، تواشيح، حفظ کل، حفظ 20جزء، حفظ 10جزء، حفظ 5جزء، حفظ جزء 30  برگزار شد که نفرات راه يافته به مرحله كشوري به شرح زير است.

در بخش دانشجويان از واحد تبريز در رشته ترتيل مهران عباسي، در رشته تحقيق فرهاد موذن و سميرا مهديان، در رشته حفظ کل ليلا عاشقي، در رشته حفظ 20 جزء محمدتقي اصدقي وفريبا زماني، در رشته حفظ 10 جزء مسعود موذن و محدثه عابدي، تواشيح غلامرضا قوچي، در رشته حفظ 5 جزء امير قابل نژاد(سردرود) و الهيه موسوي(تبريز)، در رشته حفظ جزء 30 بهروز مشيري(سماي اهر) و در رشته اذان سيدمحمد طه سيدي(مرند) برگزيده شدند.

همچنین در بخش اساتيد در رشته ترتيل صابر آسايش(تبريز) و سيده فاطمه ميرزاده(اهر)، در رشته تحقيق سعيده ابراهيمي(اهر)، در رشته حفظ کل يعقوب پورجمال(تبريز) و سميه رضايي ارجمند(تبريز)، در رشته حفظ 20 جزء سعيد وحيدي مهر(شبستر) و رعنا رستمي(مرند)، در رشته حفظ 10 جزء النار اديب فر(مرند) و در رشته حفظ 5 جزء احمد شريعت(تبريز) و اکرم معمار راست(بناب) برگزيده شدند.

بنابر این گزارش، در بخش کارکنان در رشته ترتيل رضا صدقي(بناب)، در رشته تحقيق محرم پورميسور(تبريز)، در رشته حفظ 5 جزء ابوالفضل قربان زاده(تبريز) و در رشته حفظ جزء 30 موسي قياسي(شبستر) و مينا صادقي(ممقان) برگزيده شدند.

گفتنی است، آزمون شفاهي قرآن وعترت(ع) در دو بخش خواهران و برادران با حضور 230 نفر از دانشجويان، استادان و کارکنان در مسجد اميرالمومنين(ع) و سالن استاد شهريار دانشگاه آزاد اسلامي واحد تبريز برگزار شد.

کد خبر 655605

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha