نشست صمیمانه فرماندار یزد با خبرنگاران استان یزد برگزار شد

خبرگزاری شبستان: به مناسبت گرامیداشت « روز خبرنگار» نشست صمیمانه فرماندار یزد با خبرنگاران استان یزد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، به مناسبت گرامیداشت « روز خبرنگار» نشست صمیمانه فرماندار یزد با خبرنگاران استان یزد شب گذشته (19 مرداد) در یزد برگزار شد.

 

مصطفی سالاری، فرماندار یزد با اشاره به اهمیت فعالیت خبرنگاران در جامعه گفت: خبرنگاران چشم بیدار جامعه هستند و می توانند به عنوان پل ارتباطی بین مردم و مسئولان باشند.

 

وی با اشاره به ثبت جهانی بافت تاریخی یزد افزود: همه ما به عنوان شهروندان یزد وظیفه داریم که برای توسعه و پیشرفت همه جانبه استان یزد در تمامی عرصه ها تلاش کنیم.

 

فرماندار یزد ادامه داد: ما در فرمانداری یزد تلاش های متعدد و برنامه های گوناگونی داشته ایم که ارتقای جایگاه فرمانداری یزد از طریق عضویت در ستادهای مختلف از جمله برنامه ریزی، راهبردی و ثبت جهانی بافت تاریخی را دنبال کرده ایم.

 

سالاری با اشاره به برنامه ساماندهی اتباع ادامه داد: ما برای جلوگیری از حضور اتباع غیر مجاز برنامه های مختلفی داشته ایم که  نسبت به سال گذشته نیز دستگیری اتباع غیر مجاز و تحویل آنها سه برابر شده است.

 

وی افزود: ما معتقدیم که مساله اشتغال و سکونت را از طریق فرهنگ سازی در مردم استان حل کنیم بسیاری از امور در خصوص اتباع نیز حل می شود.

 

فرماندار یزد گفت: مطالبه فرهنگی نیز امروز باید در جامعه وجود داشته باشد و در این راستا نیز بایستی فرهنگ سازی انجام شود.

 

کد خبر 647986

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha