آموزش، نیاز اصلی جامعه برای پیشگیری از معضلات اجتماعی

خبرگزاری شبستان: معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار یزد با اشاره به اهمیت توجه به آموزش در بخش های مختلف جامعه گفت: آموزش، نیاز اصلی جامعه برای پیشگیری از معضلات اجتماعی و به خصوص اعتیاد است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، محمد علی جعفری، معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار یزد امروز ( 20 شهریور) در نشست شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر شهرستان یزد گفت: امروز تمامی دستگاه ها باید با همکاری در زمینه مشکلات و معضلات اجتماعی گام بردارند.

 

وی افزود: یکی از این معضلات در خصوص اعتیاد است که باید به آموزش در بخش های مختلف در جامعه به نحوی موثر عمل کنیم.

 

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار یزد خاطرنشان کرد: در زمینه پیشگیری از اعتیاد در فرمانداری یزد اتاق فکری تشکیل شده است که راهکارهای مناسب را بررسی و اقدام می کند.

 

جعفری خاطرنشان کرد: پیشگیری به عنوان اولویت ما در بخش های مختلف در معضلات اجتماعی و به خصوص اعتیاد است که در این زمینه نقشه راهی نیز تهیه شده و در سطح شهرستان پیگیری می شود.

 

وی گفت: ما همچنان در بحث پیشگیری و آموزش برنامه های خود را دنبال می کنیم و طرح های پیشگیرانه را نیز شناسایی و بررسی می کنیم که امیدواریم بتوانیم به خوبی در این زمینه گام برداریم.

 

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار یزد خاطرنشان کرد: ما در زمینه محتوای آموزشی نیز درخواست داریم تا محتوای آن بهبود پیدا کند و امیدواریم تا با موافقت شورای آموزش و پرورش شهرستان این امر نیز به صورت پایلوت در برخی از مدارس اجرایی شود.

 

کد خبر 654928

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha