هفته دولت فرصتی مناسب در جهت ارتباط بین مردم و مسئولان

خبرگزاری شبستان: فرماندار یزد با اشاره به برنامه های هفته دولت گفت: هفته دولت فرصتی مناسب در جهت ارتباط بین مردم و مسئولان است.

مصطفی سالاری، فرماندار یزد با اشاره به در پیش بودن هفته دولت به خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد گفت: هفته دولت فرصتی مناسب برای ارائه گزارش عملکرد مسئولان دستگاه های مختلف و  همچنین ارتباط بین مردم و مسئولان است.

 

وی افزود: امروز ما هفته ای را به نام دولت داریم که در این راستا مسئولان ما باید افرادی همچون شهیدان رجایی و باهنر را به عنوان سرلوجه کارخود قرار دهند و اصول خود را بر اساس ساده زیستی، اخلاقی پسندیده قرار دهند.

 

فرماندار یزد بیان کرد: یکی از اولویت های مسئولان بایستی امیدوار کردن مردم به آینده و معرفی خدمات به مردم در هفته دولت قرار دهند.

 

سالاری بیان کرد: شاخص های متنوعی برای برگزاری هر چه بهتر برنامه های هفته دولت از سوی ستاد استان ابلاغ شده که ما معتقدیم که  برنامه های این هفته در سالجاری باید متنوع تر نسبت به سالهای گذشته باشد که در این راستا باید از ظرفیت کلیه دستگاه های اجرایی شهرستان و همچنین همراهی و همکاری مردم نیز استفاده شود.

 

وی در ادامه با اشاره به آغاز به کار فعالیت شوراهای شهر جدید خاطرنشان کرد:  هفته دولت در سالجاری و آغاز به کار پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا فرصت مناسبی است تا دولتمردان در کنار نهادهای برآمده از جامعه بتوانند برنامه ریزی لازم را برای خدمت صادقانه و مطلوبتر به مردم داشته باشند.

 

کد خبر 650691

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha