ولایتمداری و ایستادگی در برابر طاغوت را از غدیر آموختیم

خبرگزاری شبستان: امام جمعه مود با بیان اینکه ولایتمداری و ایستادگی در برابر طاغوت از درس هایی است که از غدیر آموختیم، گفت: امام غدیر آن امامی است که می گوید آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند و محکم در برابر استکبار می ایستد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، حجت الاسلام حسین فلسفی امروز (16 شهریور) در همايش تكريم سادات فرماندهي انتظامي استان خراسان جنوبي با بیان اینکه غدیر یک جریان و یک حرکت فکری است، اظهارداشت: غدیر یک حرکت رونده و مسئله اساسی در طول تاریخ است.

 

وی با بیان اینکه ولایتمداری و ایستادگی در برابر طاغوت از درس هایی است که از غدیر آموختیم، افزود: امام غدیر آن امامی است که می گوید آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند و محکم در برابر استکبار می ایستد.

 

امام جمعه مود با اشاره به اینکه در اسلام ولی خدا در برابر طاغوت می ایستد، گفت: امام غدیر کسی است که می گوید اگر دشمن ما را تحریم کند فرزند رمضان هستیم، اگر ما را تهدید کند فرزند محرم هستیم؛ نه آن کسی که از یک طرف با دشمنان اسلام شراب می خورد و روز عید قربان هم بخواهد به عنوان خادم حرمین شریفین پرده خانه خدا را عوض کند.

 

فلسفی با بیان اینکه مسئولان باید به خطبه غدیر و فدکیه حضرت زهرا(سلام الله علیها) برگردند، افزود: کتاب نهج البلاغه را باید همه ما حداقل یک مرتبه بخوانیم.

 

وی با بیان اینکه بعد از واقعه غدیر سه نوع برخورد با این موضوع صورت گرفت، گفت: کتمان غدیر، تحریف غدیر و عوض کردن جای حق و باطل از برنامه های دشمن برای برخورد با غدیر بود.

 

 

 

کد خبر 654320

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha