فراخوان دومین مسابقه «عکس‌های عاشورایی» منتشر شد

خبرگزاری شبستان: فراخوان دومین مسابقه «عکس‌های عاشورایی» منتشر شد و علاقمندان می توانند تا ۲۰ آبان آثار خود را به دبیرخانه این مسابقه در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خرمدره ارسال کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، موضوع این مسابقه شامل واقعه عاشورا، پرتره عزاداران، کلیه مراسم عزاداری سالار شهیدان امام حسین(ع) در ایام محرم و اربعین حسینی و ... بوده و شرکت در مسابقه برای کلیه عکاسان و علاقه‌مندان آزاد است.

 

مسابقه در ٢ بخش اصلی و جانبی برگزار شده و بخش اصلی شامل عکاسی با دوربین عکاسی و بخش جانبی مربوط به عکاسی با موبایل است.

 

ارسال عکس به دبیرخانه به منزله پذیرش کلیه شرایط و مقررات مسابقه محسوب شده و هر عکاس می‌‌تواند حداکثر ٣ قطعه عکس به دبیرخانه ارسال کند.

 

عکاسان و علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه تا ٢٠ آبان‌ماه مهلت دارند آثار خود را به نشانی دبیرخانه: شهرستان خرمدره، میدان معلم، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان ارسال کنند.

 

رسیدن به زبان گویای هنری در یادآوری مناسبات و تبلیغ دارایی‌های مذهبی و همچنین تبدیل کردن شعارهای مذهبی به نشانه‌ها و الگوهای هنری از جمله اهداف این مسابقه است.

 

طبق فراخوان این مسابقه عکس‌ها می‌بایست با فرمت jpg و حجم حداقل ٢ و حداکثر ٤ مگابایت ارسال شود.

 

عکس‌های ارسالی نباید دارای امضای عکاس، پاسپارتو، قاب، واترمارک و لوگو باشد؛ ارسال اثر و شرکت در مسابقه به منزله اعلام مالکیت معنوی عکس‌هاست و در صورت اثبات خلاف آن در هر مرحله، عکس ارسالی حذف خواهد شد.

 

شرکت‌کنندگان می‌بایست آثار خود را به همراه آدرس و شماره تماس به نشانی db.ershadkh@gmail.com ارسال نمایند. تصمیم‌گیری درباره موارد پیش‌بینی نشده در مقررات نیز بر عهده دبیرخانه مسابقه خواهد بود.

 

این مسابقه از سوی اداره فرهنگ  و ارشاد اسلامی شهرستان خرمدره با همکاری انجمن هنرهای تجسمی برگزار می‌شود و در پایان، به نفرات برتر در هر بخش لوح تقدیر و جوایز نقدی اهدا خواهد شد.

 

کد خبر 660909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha