خدمات رسانی بهتر نیازمند تعامل دستگاه های مختلف در استان است

خبرگزاری شبستان: فرماندار یزد با اشاره به اهمیت همکاری دستگاه های اجرایی در شهر یزد گفت: خدمات رسانی بهتر نیازمند تعامل دستگاه های مختلف در استان و شهر یزد است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد به نقل از روابط عمومی فرمانداری یزد، مصطفی سالاری، فرماندار یزد امروز (18 مهر) در دیدار با شهردار یزد با بیان اینکه فرمانداری آماده هر گونه همکاری ، تعامل و همفکری با مجموعه شورای اسلامی شهر و شهرداری است افزود: مرتفع شدن مشکلات در شهر و همچنین خدمت رسانی هر چه بیشتر و بهتر به مردم در سایه همفکری و تعامل همه دستگاههای اجرایی امکان پذیر خواهد بود.

 

فرماندار یزد تصریح كرد: مسئولین باید فرصت خدمت به مردم را قدر دانسته و در این فرصت محدود در مسیر ارائه خدمات بهتر به مردم تلاش كنند، چرا كه مردم خواهان برآورده شدن انتظارات و رفع مسائل و مشكلات شهر هستند.

 

وی خواستار برگزاری جلسات هماهنگی میان فرمانداری و شهرداری به منظور رفع مسائل و مشكلات شهری شد و ابراز داشت: در حال حاضر چالش های شهر یزد مشخص است كه باید برای بهبود وضعیت موجود جلساتی به منظور همفكری و هماهنگی بین دستگاه های اجرایی برگزار شود.

 

سالاری در پایان بر تقویت ارتباط كاری شورای اسلامی شهر، شهرداری و فرمانداری در قالب جلسات هیأت انطباق تأكید كرد و خاطرنشان نمود: وظیفه این هیأت تطبیق مصوبات شوراهای اسلامی شهر با قوانین و مقررات است و فرمانداری در این زمینه با هدف پیشگیری و جلوگیری از مشكلات آینده برای شورای اسلامی شهر عمل نماید.

 

محمد رضا جمالی نژاد، شهردار یزد نیز در این جلسه با استقبال از پیشنهاد فرماندار یزد در زمینه برگزاری جلسات هماهنگی بیشتر برای رفع مشكلات گفت: برخی از موضوعات شهر یزد در سالهای آینده به عنوان چالش مهم تبدیل می شود كه ضروری است، جلسات ریشه یابی و بررسی راهكارهای اجرایی علمی به منظور رفع آنها در سطح شهرستان و استان برگزار شود.

 

جمالی نژاد به بحث مشاركت مردم و سرمایه گذاران در پیشبرد اهداف مدیریت شهری اشاره كرد و افزود: در حال حاضر در بسیاری از شهرهای بزرگ كشور پروژه های عمرانی توسط سرمایه گذاران اجرایی می شود كه امیدواریم در شهر یزد نیز با اصلاح فرآیندها، شاهد حضور تأثیرگذارتر مردم و سرمایه گذاران در موضوع مدیریت شهری باشیم.

 

شهردار یزد از آمادگی مجموعه تحت مدیریت خود برای تعامل و همكاری با سایر دستگاه های اجرایی به ویژه فرمانداری شهرستان یزد خبر داد و اظهار داشت: اعتقاد داریم در سایه تعامل و همراهی می توانیم سریعتر به اهداف تعیین شده خود برسیم.

 

در ادامه این جلسه هریك از معاونین فرماندار و بخشداران مركزی و زارچ به ارائه نقطه نظرات، مسائل و مشكلات حوزه كاری خود مرتبط با شهرداری پرداختند.

کد خبر 661279

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha