برگزاری برنامه های ویژه  از فجر ۹۶ تا فجر  ۹۷ در استان یزد

خبرگزاری شبستان: شهردار یزد با اشاره به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: شهرداری یزد برنامه های ویژه ای را از فجر ۹۶ تا فجر ۹۷ در دستور کار خود قرار داده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، مهدی جمالی نژاد، شهردار یزد امروز (8 بهمن) در نشست کمیته فضاسازی و خدمات شهری ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: برگزاری پرشور مراسم های بزرگداشت پیروزی انقلاب اسلامی به عنوان یکی از اولویت های ما است که برنامه های مختلفی را در دست اقدام داریم.

 

وی افزود: در این زمینه نیز با توجه به مدت کوتاهی که در پیش داریم برنامه های مختلفی در زمینه فضاسازی و جشن داریم که امیدواریم با همکاری دستگاه های مختلف با حضور پرشور مردم انجام شود.

 

شهردار یزد تصریح کرد: اما در این راستا با توجه به این که در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم، برنامه ریزی بزرگ و مناسب تری را از فجر 96 تا فجر 97 داریم و برنامه های عملیاتی ما نیز در این زمینه است.

 

جمالی نژاد ادامه داد: ما در برنامه های خود چهار برنامه و مناسبت را به طور ویژه نگاه می کنیم که امسال نیز در این فرصت کم سعی داریم تا دهه فجر را به عنوان یکی از این مناسبت ها بسیار پرشور و مناسب برگزار کنیم.

 

 

 

کد خبر 685568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha