محور فعالیت خادم یاران رضوی، گره گشایی از مشکلات مردم باشد

خبرگزاری شبستان: تولیت آستان قدس رضوی، محور فعالیت خادم یاران رضوی را گره گشایی از مشکلات مردم دانست و گفت: خدمت در آستان قدس رضوی همچون خدمت به امام رضا (ع) است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی، تولیت آستان قدس رضوی عصر امروز چهارشنبه در همایش خادم یاران رضوی در بجنورد اظهارداشت: آستان قدس رضوی، در قلب ها ائتلاف ایجاد می کند و عشق به اهل بیت علیهم السلام به گونه ایست که برای شیعه و سنی مرزی ندارد .

 

وی، تبلیغ و تبیین دین را یکی از شیوه های خدمت به امام رضا علیه السلام بیان کرد و افزود: محور فعالیت خادم یاران رضوی باید گره گشایی از مشکلات مردم باشد.

 

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه آنچه امام رضا (ع)  از ما می خواهد این است که روش عملی سیره زندگی ائمه اطهار علیهم السلام را در زندگی خود اجرایی کنیم، اظهارداشت: خدمت در آستان قدس رضوی همچون خدمت به امام رضا (ع) است.

 

تولیت آستان قدس رضوی بیان کرد: خدمت در کنار خادم یاران رضوی، توفیقی است که باید جایگاه این موضوع را ارزشمند بدانیم.

 

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی، مستکبرترین ناقضان حقوق بشر را ظالمان جهانی معرفی کرد که حقوق انسان ها را نقض می کنند و تصریح کرد: تنها در نظام جمهوری اسلامی است که حکمی بر خلاف قانون انجام نمی شود و این مسئله مقدس بودن این نظام را نشان می دهد.

 

 

 

کد خبر 661732

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha