دشمن به دنبال اسلام‌هراسی در عرصه بین‌المللی است

خبرگزاری شبستان: عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به راهبرد آمریکا و غرب در منطقه و جهان گفت: دشمن به دنبال ایران‌هراسی، اسلام‌هراسی و شیعه‌هراسی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، آیت‌الله سیدهاشم حسینی بوشهری، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم شب گذشته در یادواره شهدای مدافع حرم در تبریز، اظهار داشت: پیام یادواره شهدای مدافع حرم این است، دشمن با سخنان سخیف نمی تواند راهبرد ضد ایرانی خود را پیش برد.
وی با بیان این‌که تمامی نقشه‌ها و توطئه های خصمانه آمریکا در منطقه همه به نفع ایران تمام شده است، تصریح کرد: حقیقت آن است که تهدیدها و تحریم های آمریکا راه به جایی نبرده است، امروز وقتی ترامپ ایران را تهدید می کند؛ سایر کشورهای منطقه‌ای و بین‌المللی همراه ایران می‌شوند، رییس جمهور آمریکا باید از تجربه گذشته عبرت بگیرد.
امام جمعه قم با اشاره به این‌که دشمن به دنبال ایران‌هراسی، اسلام‌هراسی و شیعه‌هراسی است، خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری یادواره‌های شهدا شناخت و ادامه مسیر آن بزرگمردان تاریخ است؛ امروز همه آمدند و با خلوص حضور پیدا کردند تا بگویند ما با اهداف شهدا تجدید بیعت می کنیم و هر جا شهید حججی گام گذاشت؛ ملت بدان وفادار خواهد بود.
همچنین حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی در سخنانی با بیان این‌که فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت با ایدئولوژی مادی‌گرای غرب در منافات است، اظهار داشت: یادواره‌های شهدای مدافع حرم یک پیام واحد به دشمنان انقلاب به ویژه آمریکا دارد که آن همان وفاداری ملت ایران به خون پاک شهدا و ولایت‌مداری است.
امام جمعه تبریز با اشاره به اظهارات سخیف ترامپ علیه ملت ایران گفت: امشب جمع شده‌ایم تا وفاداری با کاروان شهدا را اثبات کنیم و به رئیس جمهور آمریکا بگوییم که ما همیشه پیرو شهدا بوده و خواهیم بود؛ دشمنان بدانند محبوبیت سپاه نزد ملت ایران با سخنان سخیف ترامپ از بین نمی‌رود.

 

کد خبر 663265

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha