برگزاری مسابقه فرهنگی نماز در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک

مسئول ستاد اقامه نماز دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک گفت: مسابقه فرهنگی نماز ویژه همسران کارکنان و استادان دانشگاه آزاد اراک برگزار می شود.

حسن جیریایی، مسئول ستاد اقامه نماز دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک، به خبرنگار شبستان گفت: ستاد اقامه نماز معاونت فرهنگی دانشگاه با توجه به رسالت فرهنگی خود در نظر دارد قدمی کوچک در ترسیم چهره نماز در بین خانواده های کارکنان این دانشگاه و اساتید برگزار کند.


وی با اشاره به اینکه مسابقه فرهنگی نماز از کتاب تفسیر نماز، تالیف حجت الاسلام قرائتی برگزار می شود، افزود: همکارانی که تمایل به شرکت در این مسابقه دارند جهت اخذ کتاب به ستاد اقامه نماز واقع در شهرک دانشگاهی امیر کبیرـ حوزه معاونت فرهنگی و مجتمع قائم مقام فراهانی ـ دفتر کانون قرآن و عترت مراجه کنند.

 

مسئول ستاد اقامه نماز دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک هدف از برگزاری این مسابقه را بیان فلسفه این واجب الهی در بین خانواده ها و همچنین تبیین فرهنگ نماز در بین افراد جامعه عنوان کرد.

 

جیریایی با بیان اینکه شرکت کنندگان در این مسابقه باید پاسخنامه های خود را تا 24 شهریور به ستاد اقامه نماز دانشگاه تحویل دهند، خاطرنشان کرد: لازم به ذکر است در پایان به 10 نفر از افرادی که کاملترین پاسخ را ارائه دهند، هدایایی تقدیم می شود.
 

کد خبر 66353

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha