پیکر هجدهمین شهید مدافع حرم آذربایجان تشییع شد

خبرگزاری شبستان: مراسم تشییع پیکر مطهر شهید وحید فرهنگی با حضور نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، مسؤلان، فرماندهان نظامی و اقشار مختلف مردم تبریز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، مراسم تشییع پیکر مطهر شهید وحید فرهنگی، هجدهمین شهید مدافع حرم آذربایجان شرقی امروز با حضور نماینده ولی فقیه در استان، مسؤلان، فرماندهان نظامی و اقشار مختلف مردم تبریز برگزار شد.
حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی در این مراسم با بیان این‌که شهدای مدافع حرم عزت و آبروی نظام اسلامی و ملت ایران در عرصه های بین المللی هستند، اظهار داشت: شهدا درس ولایت‌مداری را به همگان آموختند و امروز وظیفه ماست که ادامه دهنده این مسیر باعزت باشیم.
وی با بیان این‌که ادامه راه شهدا و استقامت در مقابل زیاده‌خواهی دشمن با پیروی از رهنمودهای ولایت فقیه رسالت امروز ملت است، خاطرنشان کرد: زنده نگهداشتن یاد شهدا بخشی از وظایف ما در راستای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و امرز همگان رسالتی زینبی بر عهده داریم.
امام جمعه تبریز با اشاره به این‌که عزت و عظمت ایران اسلامی مدیون ایثار رزمندگان اسلام به ویژه مدافعان حرم آل الله است، تصریح کرد: حفظ فرهنگ شهادت‌طلبی رمز بقای نظام است؛ در حقیقت خون شهداست که ملت را از گزند توطئه های غربی، عربی و صهیونیستی حفظ می کند.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان این‌که دشمنان با راه اندازی جنگ نرم برای نابودی فرهنگ جهاد، ایثار و شهادت تلاش می‌کنند، گفت: بصیرت، عشق، ولایت و آگاهی در مسیر جهاد و دفاع از کشور از ویژگی های شهدای مدافع حرم است؛ در حقیقت شهدای مدافع حرم با بصیرت راه حق و حقیقت را انتخاب کردند و به فیض عظیم شهادت نائل شدند.

 

کد خبر 668859

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha