انتخاب ۴۰ اثر به عنوان آثار برگزیده چهارمین سوگواره عکس عاشورایی

خبرگزاری شبستان: رئیس حوزه هنری گلستان با بیان اینکه ۴۹۷ اثر به دبیرخانه چهارمین سوگواره عکس عاشورایی ارسال شد، گفت: از این تعداد ۴۰ اثر به عنوان آثار برگزیده از ۲۴ هنرمند و عکاس به نمایش گذاشته شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، تقی محمدنژاد، رئیس حوزه هنری گلستان، شب گذشته (11 آذر) در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت هفته وحدت گفت: با وجود اقوام مختلف در استان شاهد وحدت در بین هم استانی ها هستیم که این خود بسیار ارزشمند است.

 

وی برگزاری چهارمین همایش سوگواره عکس عاشورایی را هنرآفرینی هنرمندان عرصه عکس دانست و افزود: این همایش با همت 65 هنرمند و عکاس گلستانی در مرکز استان در حال برگزاری است.

 

محمد نژاد با اشاره به اینکه  497 اثر به دبیرخانه چهارمین سوگواره عکس عاشورایی ارسال شد، اظهارداشت: از این تعداد 40 اثر به عنوان آثار برگزیده از 24 هنرمند و عکاس به نمایش گذاشته شد.

 

وی از رونمایی بخش‌های نرم ‌افزار و کتاب دیجیتال در این دوره از همایش خبر داد و تصریح کرد: این کار در مراسم اختتامیه انجام خواهد شد.

 

عقیل مهقانی، دبیر چهارمین همایش سوگواره عکس عاشورایی نیز در ادامه گفت: نمایشگاه چهارمین سوگواره عکس عاشورایی کار خود را از عصر امروز(11 آذر) در محل نگارخانه سوره هوزه نری گلستان آغاز کرده و تا (24 آذر) ادامه دارد که همه روزه علاقه مندان می توانند از آن دیدن کنند.

 

وی افزود: داوری چهارمین همایش سوگواره عکس عاشورایی بر عهده ابوالقاسم قاسمی، داوود عامری و محمد جواد مکتبی بوده است.

 

کد خبر 673272

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha