دبیر ستاد کانون‌های مساجد سالروز میلاد حضرت مسیح را تبریک گفت

خبرگزاری شبستان: دبیر ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد با صدور پیامی، سالروز میلاد حضرت عیسی مسیح (علیه‌السلام) را به عموم مسیحیان جهان و به ویژه هموطنان مسیحی تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار مسجد و کانون‌های مساجد خبرگزاری شبستان، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حبیب‌رضا ارزانی؛ دبیر ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، با صدور پیامی، سالروز میلاد حضرت عیسی مسیح (ع) را به عموم مسیحیان جهان و به ویژه هموطنان مسیحی تبریک گفت. متن این پیام به شرح زیر است:

 

«اِنَـما المَسیحُ عیسَی ابنُ مَریَم رَسوُلُ الله وَ کـَلِمَته اَلقاها الی مَریَم» جز این نیست که مسیح، عیسی بن مریم، فرستاده خدا و کلمه اوست که به مریم القاء کرده است. (نساء، 171).

 

میلاد پرسعادت عیسی بن مریم (علیه‌السلام) رسولی از جنس جمالِ خداوند؛ انسانی کامل که نشانه‌های خلیفه‌اللهی را با خود از عرش به زمین آورد و به راستی ملاک و مصداق «وَ السَّلَامُ عَلىَ‏َّ یَوْمَ وُلِدتُّ وَ یَوْمَ أَمُوتُ وَ یَوْمَ أُبْعَثُ حَیًّا» (مریم، 33) بود؛ گرامی باد.

 

پیامبری اولوالعزم که بشارت آزادی قوم یهود و همه ستمدیدگان هم عصر خویش، از چنگال ستمکاران آن روزگار را به همراه داشت.

 

امید است مسلمین و مسیحیان جهان، با اتکال به خداوند متعال و توجه به مشترکات دینی و هدف والای خلقت انسان، شاهد اتحاد روزافزون امّت بزرگ پیروان این دو دین بزرگ جهان بوده و با خدمت به خلق و عبادت به درگاه خداوند متعال، نویدبخش ظهور منجی عالم بشریت باشند. آمین. ان‌شاءالله.

 

حبیب‌رضا ارزانی

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور

 

 

 

کد خبر 678403

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha