جشنواره مد و لباس  ۱۵ بهمن در گلستان افتتاح می شود

خبرگزاری شبستان: معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: مراسم افتتاحیه جشنواره مد و لباس در روز یکشنبه (۱۵ بهمن) در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، رضا یازرلو، معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، شامگاه امروز (13 بهمن) در نشست خبری  به مناسبت سی و ششمین فیلم فجر در استان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امسال 90 درصد کار سی و ششمین جشنواره فیلم فجر با همکاری بخش خصوصی اجرا خواهد شد، گفت: طی تفاهم نامه ای که با سازمان سینمایی انجام شد در این دوره از جشنواره 10 درصد کار به عنوان نظارت برعهده اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

 

وی افزود: با تمهیداتی که اندیشیده شد برای برگزاری سی و ششمین دوره از فیلم فجر مبلغ 200 میلیون تومان اعتبار از سوی وزارت ارشاد در نظر گرفته شده است.

 

یازرلو اظهارداشت: امید است با برنامه ریزی های صورت گرفته است جشنواره خوب و پرباری توسط بخش خصوصی اجرا شود.

 

وی تصریح کرد: تلاش داریم تا بنا به درخواست شهرستان ها تمامی فیلم هایی که در سینما اکران می شود در شهرستان مربوطه اکران شود و حداقل در ماه یک روز سینما داشته باشند.

 

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: اگر استقبال از سوی مردم بیشتر باشد این آمادگی وجود دارد یک روز به 30 روز در طول ماه افزایش یابد.

 

وی افزود: برگزاری جشنواره تجسمی و موسیقی از دیگر فعالیت های این اداره کل است که در آینده برگزار خواهد شد.

 

یازرلو اظهارداشت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان همزمان با فیلم فجر در حال آماده شدن برگزاری جشنواره مد و لباس است که افتتاحیه آن در روز یکشنبه (۱۵ بهمن) در تالار فخرالدین اسعد گرگانی انجام خواهد شد.

 

 

کد خبر 686861

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha