استان یزد نیازمند توجه بیشتر مسئولان به صورت ملی و فراملی است

خبرگزاری شبستان: نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ظرفیت های استان یزد در سطح کشور گفت: استان یزد نیازمند توجه بیشتر مسئولان به صورت ملی و فراملی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، سید ابوالفضل موسوی بیوکی، نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی امروز (14 بهمن) در نشست شورای اداری استان یزد گفت: استان ما 24 سال رتبه اول کنکور سراسری را در کشور رقم زده است که افتخاری برای دانش آموزان و فرهنگیان و مسئولان ما است اما تعدادی از این افراد به دلیل بدهی در مقابل استانداری اعتراض کردند که باید به انها توجه شود تا دیگر شاهد این مشکلات نباشیم.


وی افزود: استان یزد به لحاظ تولید درآمد رتبه 12 و به لحظ درآمد رتبه 23 دارد که از این جهت نیز باید به استان توجه شود و بخش صنعت و معدن را مورد توجه قرار داد.

نماینده مردم یزد تصریح کرد: مردم استان یزد در انتخابات گذشته بیش از 94 درصد مشارکت داشتند که این حضور پرشور را باید مورد توجه قرار داد.

موسوی بیوکی خاطرنشان کرد: استان ما رتبه دوم ذخائر معدنی و سوم تنوع نام معدن دارد و هشتمین استان در زمینه رشد زیست محیطی دارد که تشکیل شورای معدن از جمله راهکارهایی است که میتواند به ما کمک کند.

وی افزود: ما دو برند را به استان خود اضافه کردیم که شهر جهانی یزد به عنوان اولین و استفاده از منابع پایدار به عنوان دومین برند است که استان را به صورت فراملی مطرح کرده بنابراین معتقدیم که باید برخی از طرح ها از ملی به فراملی حرکت کند و ویژه دیده شود.

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی گفت: مساله آب به عنوان مساله ای اصلی است که در استان وجود دارد و با بخش صنعت و خصوصی توانسته ایم تفاهم ایجاد کنیم و در این راستا  نیز دولت می تواند در این راستابه ما یاری رساند.

کد خبر 687233

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha