جشنواره « فیلم کوتاه مستند و داستانی رضوی»، فرصتی ارزشمند برای ترویج ارزش های فرهنگی به زبان هنر

خبرگزاری شبستان: نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برگزاری «جشنواره رضوی» گفت: جشنواره « فیلم کوتاه مستند و داستانی رضوی» در یزد فرصتی ارزشمند برای ترویج ارزش های فرهنگی به زبان هنر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد، سید ابوالفضل موسوی، نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی ضمن ابراز خرسندی از برنامه ریزی نهادهای فرهنگی استان در ترویج فرهنگ و سبک زندگی رضوی گفت: جشنواره « فیلم کوتاه مستند و داستانی رضوی» در یزد، فرصتی ارزشمند برای ترویج ارزش های فرهنگی به زبان هنر است.


وی ضمن تقدیر از تلاش های صورت گرفته در این زمینه,خاطر نشان کرد: امام رضا )ع) دریای جوشان محبت و یکی از بهترین الگوهای بشریت است و هنرمندان و فعالان اجتماعی باید با انسجام بیشتر و همکاری های گروهی ابعاد مختلف شخصیت امام رضا(ع) را در جامعه به ویژه برای جوانان تبیین کنند.


نماینده مردم یزد و اشکذر در پایان بر پیشینه  فرهنگی و مذهبی استان یزد اشاره کرد و گفت: خاطرات و روایت های مردمی از کرامات و شناخت دینی نسبت به هشتمین امام شیعیان خود موضوعات ارزشمندی برای تولید آثار هنری فاخر در این زمینه و از زبان مردم محب آن امام همام است که باید  بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

 

کد خبر 641838

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha