ارسال ۱۴۱۱ اثر به جشنواره جلوه‌های فرهنگ رضوی در رسانه‌ها/ آثار تحویل داوران شد

خبرگزاری شبستان: دبیر جشنواره جلوه‌های فرهنگ رضوی در رسانه‌ها با اشاره به ارسال هزار و ۴۱۱ اثر به جشنواره جلوه‌های فرهنگ رضوی در رسانه‌ها گفت: این آثار جهت داوری تحویل داوران شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، فیروز فاضلی گفت: با پایان یافتن فرصت ارسال آثار برای شرکت در جشنواره جلوه‌های فرهنگ رضوی در رسانه‌های کشور، در مجموع ١٤١١ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد.

 

وی با بیان این نکته که بخش اصلی جشنواره شامل مطبوعات، خبرگزاری و پایگاه های خبری است، تصریح کرد: آثار ارسالی در این بخش شامل ٣٩٧ اثر در رشته «تیتر»، ٦٨ «سرمقاله و یادداشت»، ١٠٧ «خبر»، ٧٩ «گزارش»، ٦٥ «مصاحبه»، ١٤٩ «مقاله» و ١١٤ «عکس» بوده است.

 

دبیر جشنواره جلوه‌های فرهنگ رضوی در رسانه‌های کشور ادامه داد: در بخش آثار رادیویی و تلویزیونی این جشنواره ٨ اثر و در بخش شعر رضوی نیز ٢٩٤ اثر به دبیرخانه جشنواره رسید.

 

فاضلی افزود: همچنین ٧ اثر برای بخش ویژه این جشنواره با محوریت «کرامت انسانی در آموزه‌های رضوی» ارسال شده است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان این‌که از میان ١٤١١ اثر ارسالی ١٢٣ اثر نیز به دلیل عدم رعایت شرایط شرکت در جشنواره به عنوان آثار غیرمرتبط، کنار گذاشته شد، تصریح کرد: صبح امروز ( ١٣ تیر ) تعداد هزار و ١٢٨ اثر باقی‌مانده تحویل داوران نهایی جشنواره شد.

 

وی در پایان یادآور شد: احمد توکلی، رضا مقدسی، بیژن مقدم، علیرضا ملکیان و اکبر نصرالهی از اساتید برجسته دانشگاه و فعالان رسانه کشور به انتخاب معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، هیأت داوران جشنواره جلوه‌های فرهنگ رضوی در رسانه‌های کشور را تشکیل می‌دهند.

 

هفتمین جشنواره جلوه‌های فرهنگ رضوی در رسانه‌های کشور از سری برنامه‌های پانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام‌رضا (ع) به همت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، معاونت امور مطبوعات و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بنیاد بین‌المللی فرهنگی‌هنری امام‌رضا (ع)، مردادماه ٩٦ همزمان با دهه کرامت به میزبانی استان گیلان برگزار می‌شود.

 

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به پایگاه اطلاع‌رسانی این جشنواره به آدرس gilan.shamstoos.ir مراجعه نمایند.

کد خبر 639862

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha