استاندار جدید یزد زمینه را برای ورود نخبگان به استان را فراهم کند

خبرگزاری شبستان: رئیس مجمع نمایندگان استان یزد با اشاره به خروج نخبگان از استان گفت: استاندار جدید یزد با برنامه ریزی زمینه را برای بازگشت نخبگان به استان را فراهم کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، سید ابوالفضل موسوی بیوکی، رئیس مجمع نمایندگان استان یزد امروز ( 13 آبان) در مراسم تکریم و معارفه استاندار یزد ضمن گرامیداشت 13 آبان گفت: 13 آبان روز آتش به اختیار دانشجویان پیرو انقلاب بود که انقلاب دوم را رقم زدند.

 

وی افزود: دانش آموزان استان یزد 24 مین سال برتری کنکور را جشن گرفتند و این استان دارای نخبگان بزرگی است که در کشور و جهان در عرصه های گوناگون مشغول به خدمت هستند که اگر قابلیت در یزد ایجاد شود، یزد را انتخاب می کنند که استاندار جدید یزد باید با برنامه ریزی زمینه را برای بازگشت آنها فراهم کند.

 

رئیس مجمع نمایندگان استان یزد خاطرنشان کرد:آنچه که مجمع نمایندگان را در خصوص انتخاب آقای زمانی قمی راضی نگه داشته است، تحقیقا تمامی بزرگان استان یزد از زمانی قمی نام و سوابق بسیار خوب دارند و مورد تایید وزارت کشور و دولت هستند.

 

موسوی بیوکی تصریح کرد:مجمع نمایندگان به دنبال استاندار اهل یزد به دنیال منبع متبحر و بومی و با شناخت کامل از یزد بودیم اما پیرو تدبیر و امید این همراهی را داشته ایم و این انتخاب انجام شده است.

 

وی ادامه داد: در استان ما هشت مساله اصلی داریم که آب، اشتغال، فرهنگی، امنیت با وجود بیش از 10 درصد غیر بومی بودن استان، سلامت با حضور بیش از 40 هزار مهاجر، شهرجهانی یزد به عنوان این مسائل اصلی هستند.

کد خبر 667146

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha