باغ موزه دفاع مقدس، گامی در جهت ارج نهادن به ارزش های دفاع مقدس است

خبرگزاری شبستان: استاندار یزد با اشاره به افتتاح « باغ موزه دفاع مقدس» در یزد گفت: افتتاح این «باغ موزه دفاع مقدس»، گامی در جهت ارج نهادن به ارزش های دفاع مقدس است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، محمود زمانی قمی، استاندار یزد امروز (15 بهمن) در مراسم افتتاح باغ موزه دفاع مقدس با حضور ویدئو کنفرانسی حجت الاسلام دکتر روحانی، رئیس جمهور گفت: امروز ما باید هدف های متعالی انقلاب اسلامی را شناسایی کنیم و در این مسیر گام برداریم.

 

وی افزود: دفاع مقدس یکی از دوران های حساس و سرنوشت ساز در انقلاب است که گنجینه گرانبهایی برای راهنمایی بشریت است.

 

استاندار یزد بیان کرد: ما معتقدیم که هدف مجاهدان راه خدا در گذشته و اکنون ادامه راه حق و از بین بردن باطل است که ما باید از این گنجینه ها به خوبی استفاده کنیم.

 

زمانی قمی بیان کرد: تأسیس مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس یکی از راه‌ های ارج دادن به ارزش‌های دفاع مقدس است و خوشبختانه مجموعه فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان یزد با همه هدف‌ های متعالی خود به فرجام رسیده و همه می‌ توانند از این گنجینه استفاده کنند.

 

وی به اشاره به دهه فجر انقلاب اسلامی گفت:  : در آستانه 40 سالگی انقلاب اسلامی ایران هستیم و همه رفتارها باید اخلاقی باشد؛ چراکه انقلاب ما اخلاقی بود و تمسک به این روحیه‌ها بسیار باارزش است.

کد خبر 687517

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha