اعمال سلیقه حزبی در کانون ها، همچون سمی مهلک در ظرف کارکرد مساجد است

خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه کانون های مساجد یزد با اشاره به اهمیت جذب حداکثری گفت: اعمال سلیقه حزبی در کانون ها، همچون سمی مهلک درظرف کارکرد مساجد است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، حجت الاسلام فیروز گرج، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد یزد روز گذشته (17 بهمن) در نشست با عرشیان، بخشدار زارچ گفت: کار مطلوب ما مستلزم، دوری از اعمال سلیقه های حزبی و جناحی است.

 

وی افزود: در بحث فرهنگ، اعمال سلیقه های حزبی و جناحی مسموم کننده  است  همانند ظرفی آلوده که در آن آب زلال ریخته شود متولیان فرهنگ و دین  بایستی به دور از این مباحث، تمامی اقشار مختلف جامعه و به ویره نسل امروز را در زیر چتر و لوای اسلام، همراه با تئوری های اسلامی مردم را به دین وانقلاب دعوت کنند.

 

حجت الاسلام گرج بیان کرد: در نکاه ما رسیدن به مسجد و جامعه طراز اسلامی مستلزم  دوری از اعمال سلیقه حزبی و جناحی است و دیکر اینکه به تناسب موقعیت زمانی و مکانی  و مخاطب شناسی تجویز خوراک دینی و فرهنکی  به کانون ها داشته باشیم

 

وی افزود: همانطور که خداوند در قرآن بیان کرده، ما بایستی با مخاطبین خود به اندازه دانش وعقلشان ارتباط برقرار کنیم و این به معنی مخاطب شناسی است

 

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد یزد گفت: نسل جوان و نوجوان به نوعی مخاطبین اصلی ما هستند که تمام همت ما نیز باید در این زمینه باشد تا افرادی اسلامی و انقلابی تربیت کنیم.

 

حجت الاسلام گرج بیان کرد: ما به دنبال نگاه مقام معظم رهبری مبنی بر جذب حداکثری هستیم.

 

وی ادامه داد: ما سیره خوبی از اهل بیت (علیهم السلام) و امام (ره) و رهبری داریم که باید بر اساس سیره آنها به نوعی در زمینه ترویج فرهنگ اسلامی کام برداریم.

 

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد یزد گفت: درب کانون ها به روی تمامی جریان های سیاسی به دور از اعمال سلیقه باز است.

 

حجت الاسلام گرج بیان کرد: در مسجد و پایگاه های اعتقادی ما برای جذب نسل جدید نکاه جدید با حفظ اصول اصیل اسلام لازم است

کد خبر 688167

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha