مردم آذربایجان شرقی ۲۹ بهمن با رهبری دیدار می‌کنند

خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی از دیدار مردم آذربایجان با مقام معظم رهبری در ۲۹ بهمن ماه خبر داد و گفت: این دیدار تجدید بیعتی دوباره با ولایت فقیه خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت‌الاسلام و‌المسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی امروز در جمع یادگاران دوران دفاع مقدس در تبریز با اشاره به دیدار سالانه مردم آذربایجان با رهبر معظم انقلاب اسلامی به مناسب قیام مردم تبریز در 29 بهمن 1356 اظهار داشت: مردم استان امسال نیز توفیق دیدار با رهبری را خواهند داشت.

وی با بیان این‌که مردم استان آذربایجان‌شرقی در این دیدار، ارادت و وفاداری آذربایجانی‌ها را به خدمت رهبر انقلاب خواهند رساند، خاطرنشان کرد: در سال‌های قبل، چند روز قبل از این رویداد دیدار برگزار می‌شد که امسال دقیقاً در روز 29 بهمن ماه این دیدار برگزار خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با اشاره به ولایتمداری مردم آذربایجان در مقاطع حساس تاریخی تصریح کرد: دیدار آتی مردم استان با رهبری تجدید پیمانی با ولایت خواهد بود، همچنان که مردم این دیار همواره ثابت کرده‌اند در پیروی از ولایت فقیه و تأکید بر عزت، استقلال و تممیت ارضی ایران اسلامی پیشگام بوده‌اند.

امام جمعه تبريز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حضور باشكوه مردم استان در راهپيمايي 22 بهمن اظهار داشت: این حضور بار دیگر برگ زرینی در تاریخ کشور به یادگار گذاشت و روزی به یاد ماندنی، دشمن شکن و باشکوه در تاریخ آذربایجان به شمار می رود.

وی با بیان این‌که مردم ولایتمدار، متدین، هوشیار و همیشه در صحنه استان در راهپيمايي 22 بهمن ماه نشان دادند که به معنای واقعی کلمه پایبند به نظام، انقلاب و ولایت هستند، گفت: اکنون نوبت مسؤولان است که پاسخ حضور در صحنه ملت را با خدمتگزاری و رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم بدهند.

امام جمعه تبریز ادامه داد: ملت با حضور عظيم، آگاهانه و بابصبرت خود در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، وفاداری و پايبندي دوباره خود به آرمان های مقدس  نظام اسلامی، امام خمینی(ره) و رهبر انقلاب را به اثبات رسانده و توطئه های دشمنان را خنثی کردند، این حضور پشتوانه محکمی برای حضور مسؤولان نظام در عرصه‌های بین المللی است.

حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم مردم را صاحبان اصلی انقلاب و مایه سربلندی، اقتدار، قوام و استحکام جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: امروز بعد از گذشت 39 سال از پیروزی انقلاب، تمامی اقوام، گروه‌ها و سلیقه‌های مختلف سیاسی، جبهه‌ای واحد و صفی یکپارچه‌اند که زیر لوای ولایت فقیه علیه دشمن واحد حرکت می کنند.

کد خبر 689830

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha