دبستان های کیفی از صف های مساجد، کانون های فرهنگی و تلنگرهای کوچک شروع می شود

خبرگزاری شبستان: مسئول فروش اینترنتی مجموعه « ساربوک کاشان» با اشاره به اهمیت کتابخوانی و توجه به کیفیت گفت: دبستان های کیفی از صف های مساجد، کانون های فرهنگی و تلنگرهای کوچک شروع می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، حسین باغ شیخی، مسئول فروش اینترنتی مجموعه ساربوک کاشان شب گذشته (5 اسفند) در کارگاه آموزشی « فروش کتاب» در برنامه جنبی نمایشگاه بزرگ « کتاب یزد» گفت: اولین بودن و بهترین بودن راهکاری برای پیشرفت موقعیت و رستگاری در فعالیت های فرهنگی است.

 

وی افزود: تغییر دادن این روزها سهل و ممتنع است که به نوعی بسیاری آسان و سهل است اما در عین حال نمی توان ان را در جامعه انجام داد.

 

مسئول فروش اینترنتی مجموعه ساربوک کاشان خاطرنشان کرد: کتاب « در سبک زندگی دکتر حسابی» به عنوان الگویی برای سبک زندگی ما است که می توان از طریق مطالعه بسیاری از راهکارها برای بهتر زندگی کردن را فرا گرفت.

 

باغ شیخی تصریح کرد: تغییر دادن مهمترین راه برای تاثیرگذاری است که در این راه بایستی تاثیرگذاران کنار هم قرار گیرند و به صورت اکتسابی نیز آن را دنبال کرد.

 

وی گفت: ما اگر بتوانیم یک نفر را به سمت کتابخوانی سوق دهیم رستگار می شویم.

 

مسئول فروش اینترنتی مجموعه ساربوک کاشان بیان کرد: تشخیص کتاب های خوب و معرفی آن به دیگرانعامل موفقیت است و در این راستا نیز ما باید از دبستان و دبیرستان و دانشگاه های کیفی شروع کنیم و به صورت یک گام جلوتر حرکت کنیم.

 

باغ شیخی ادامه داد: ما باید فرصت کتاب را به خوبی استفاده کنیم و معتقدیم که دبستان های کیفی از صف های مساجد و کانون ها و از موعظه و تلنگرهای کوچک شروع می شود.

 

وی گفت: ما هنوز به باور نرسیدیم که کتاب می تواند ما را به تعالی و رسیدن به آرزوها سوق دهد و این روزها نیز ارزشمندی در کنار کتاب نهفته است.

 

مسئول فروش اینترنتی مجموعه ساربوک کاشان گفت: ما باید به کتاب از منظر رفع خواسته ها نگاه کنیم زیرا هنر کتاب این است که اتفاقات را برای ما غیر قابل پیشبینی می کند.

 

باغ شیخی گفت: هنر نویسندگان خوب ما این است که در حداقل کلمات غیر قابل پیشبینی بودن را به ما نشان می دهد و در این روزها نیاز به طرح های نو و زود بازده هستیم که نزدیک به کتاب شویم و در کنار آن بمانیم.

 

وی افزود: اجرایی کردم پایتخت کتاب می تواند عملکرد ما را برای رسیدن به رستگاری زیادتر کند.

 

مسئول فروش اینترنتی مجموعه ساربوک کاشان بیان کرد: ما می توانیم نوروز را با کتاب در کنار میراث فرهنگی داشته باشیم و به نوعی ترویج کتاب و کتاب خوانی داشته باشیم.

 

باغ شیخی ادامه داد: باور کنیم بسیاری از مشکلات و آسیب های فرهنگی را کار کارشناسان فرهنگی می تواند حل کند و در این راه نیز هر کدام ما باید مشاهده درست داشته باشیم.

کد خبر 691756

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha