ایجاد اشتغال شرایط را برای امنیت اجتماعی پایدار مهیا می کند

خبرگزاری شبستان: معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: باید به این نکته توجه کنیم که اگر شرایط اشتغال پایدار در جامعه فراهم نشود مسلما از لحاظ شرایط امنیتی در جامعه نیز مشکل خواهیم داشت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از سنندج و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان؛ حسین خوش اقبال در جلسه شورای اداری شهرستان دیواندره اظهار داشت: حضور با شکوه مردم ایران به ویژه مردم همیشه در صحنه کردستان و شهرستان دیواندره در جشن های دهه فجر و راهپیمایی 22 بهمن همواره یکی از پشتوانه های مهم برای نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

 

وی افزود: مردم کشور وجود اینکه هنوز ازنظراقتصادی و اجتماعی و معیشتی با مشکلات مواجه هستند ولی با شور انقلابی وارد صحنه شده و در راهپیمایی حضوری پر شور داشتند.


خوش اقبال خاطر نشان کرد: باوجود همه کارهای بزرگی که در انقلاب اسلامی برای توسعه شهرستان انجام شده ولی هنوز نیازمند اقدامات بیشتر هستیم و بایستی تلاش و کوشش خود را بیشتر کنیم.


معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان به نقش علما و امامان جمعه در هدایت و روشنگری مردم اشاره و تصریح کرد: ائمه جمعه و جماعت استان و شهرستان دیواندره نقش مهمی در جلب مشارکت مردم در انقلاب دارند وزمینه حضور گسترده مردم را در راهپیمایی 22 بهمن فراهم ساختند.


وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: هرچه داریم از حرکت بی نظیر ایشان در راستای پیروزی  انقلاب اسلامی است و باید در این راه شهدا و امام و پیشکسوتان انقلاب اسلامی را فراموش نکنیم.


خوش اقبال تاکید کرد: امیدواریم دولت تدبیر و امید در راستای تحقق اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی موفق باشد و دغدغه ها و مشکلات مردم با همت مدیران و مسئولات برطرف شود.


معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کردستان اذعان کرد: با توجه به اینکه امسال چهلمین سالگرد پبروزی انقلاب اسلامی را پیش سر گذاشتیم ودر این سالها مردم در همه بحرانها و مشکلات همواره پشت سر مدیران و مسئولان نظام بوده لذا تک تک ما مسئولان به عنوان خدمتگذاران این ملت باید از حضور مردم قدرشناسی کنیم و امیدواریم به همکاری مردم و مسئولان مشکلات پیشروی کشور برطرف شود.


وی هدف تاسیس انقلاب اسلامی  توسط حضرت امام خمینی به عنوان بنیانگذار جمهوری اسلامی را ارائه خدمت صادقانه به مردم ایران دانست و ابراز داشت: مردم ایران بزرگواروشایسته خدمت هستند و همیشه در کنار مسئولان بوده و آنها را تنها نگذاشته اند.


خوش اقبال گفت: درواقع هدف خدمت به احاد جامعه با هر قومیتی و دیدگاهی است و اگر در اجرای پروژه ها و کارهایی که بایستی انجام بدهیم کوتاهی کنیم یقینا مردم حق دارند که گله مند باشند و ما را بازخواست کنند.


وی ادامه داد: متاسقانه با وجود کارهای زیر بنایی فراوانی که در شهرستان انجام شده ولی همچنان مشکلات متعددی وجود دارد که باید با یک خرد و تلاش و کار جهادی  برای برطرف کردن این موانع و مشکلات مردم کوشش خود را مضاعف کنیم.


معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کردستان اذعان داشت: برای رسیدن به توسعه شهرستان باید زمینه مشارکت احاد جامعه چه از لحاظ سیاسی، اجتماعی و اقتصادی فراهم شود.


وی یادآوری کرد: در حقیقت همه باید به گونه ای تلاش کنیم که شرایط ارائه خدمت بهتر به مردم فراهم شود و باید از دیدگاهها و نظرات مردم و صاحبنظران استفاده کنیم.


معاون سیاسی استاندار کردستان خطاب به مدیران دستگاههای اجرایی شهرستان نیز گفت:همه به عنوان مدیران شهرستان درقالب راهبردها و سیاست های دولت خدمتگذار تدبیر و امید وظیفه ارائه خدمت صادقانه به مردم را داریم و در این راستا باید از همه ظرفیت ها و امکانات شهرستان استفاده شود.


خوش اقبال تصریح کرد: در این زمینه ضروریست سیاست کلی و راهبردهای دولت را به رفع مشکلات و نارسایی های دولت دنبال کنیم.


معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کردستان افزود:حرکت به سمت و سوی اقتصاد و مدیریت پایدار نیازمند عقل و خرد جعمی است و بنابراین ما بایستی تفکر باهم و همفکر بودن را در جامعه تقویت کنیم تا بتوانیم در مقابل مسائل و مشکلاتی که امروز در جامعه وجود دارد موفق باشیم.


وی اظهار داشت: امروز با توجه به توصیه های مقام معظم رهبری، فراهم کردن بستر اشتغال پایدار اولویت اصلی کشور است و در این راستا دولت تدبیر و امید با همه توان برای تحقق این فرامین و اهداف روبه جلو حرکت خواهد کرد.


خوش اقبال خواستار مشارکت بخش خصوصی در توسعه استان و شهرستان دیواندره شد و گفت: برای تحقق اشتغال پایدارباید زمینه برای مشارکت بخش خصوصی فراهم شود و در شهرستان نیز باید فضا را برای حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی مهیا کنیم.


وی تاکید کرد: ایجاد بستر اشتغال پایدار در استان یکی از اصلی ترین تاکیدات استاندار محترم استان واز اولویت های سیستم مدیریتی استان است که امیدواریم در این زمینه اهداف مورد نظر محقق شود و مسلما تلاش مدیران اجرایی موجب می شود تا بسیاری از کمبودها برطرف و بستر اشتغال پایدار در استان و شهرستان بوجود آید.


معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کردستان خواستاراستمرار تشکیل جلسات برای پیگیری روند توسعه شهرستان شد و گفت: با تصمیمات اتخاذ شده این جلسات هر سه ماه بصورت مستمر و دوره ای در شهرستانهای تابعه ادامه پیدا می کند و مصوبات به صورت جدی پیگیری خواهد شد.


وی بر لزوم مشارکت احزاب و گروههای سیاسی در توسعه شهرستان تاکید کرد و گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته جلساتی با گروه های احزاب و جریانات سیاسی و صاحبنظران و کسانی که دغدغه مسائل شهرستان را دارند برگزار خواهد شد تا از نظرات و دیدگاههای آنها نیز در مسیر توسعه همه جانبه شهرستان استفاده شود.


خوش اقبال تاکید کرد: باید از سخنرانی و حرف گرایی پرهیز کرد و همه باید با عمل گرایی به سمت رفع مشکلات موجود گام برداریم.


وی اذعان داشت: با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال و آغاز سال نو همه مدیران و مسئولان دستگاههای اجرایی باید نسبت به پرداخت به موقع حقوق و مزایا کارکنان و پرداخت مطالبات پیمانکاران و سایر افراد که احتمالا دارای مطالباتی هستند اهتمام ویژه داشته باشند.


معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کردستان خاطر نشان کرد: امید است تا در سال آینده با ارائه خدمت مناسب به مردم آنها را برای همراهی و مشارکت همه جانبه در مسیر توسعه جامعه ترغیب کنیم.


وی از تلاش های دستگاههای امنیتی و انتظامی  برای ایجاد امنیت پایدار و فراهم کردن بستر مناسب برای سرمایه گذاری بخش خصوصی و نیزحضور گسترده مردم در صحنه های مختلف تقدیر کرد.


معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان ادامه داد: مسئولان دستگاههای اجرایی باید با تلاش مضاعف خدمت به مردم و رعایت کرامت و حفظ حقوق اساسی آنها که همواره مورد تاکید امام راحل و مقام معظم رهبری و دولت خدمتگذار تدبیر و امید می باشد را در اولویت کاری خود قرار دهند.


وی گفت: در حقیقت مردم  سرمایه های اصلی نظام هستند و ما همه مسئولان خادمان آنها هستیم و لذا مدیران باید با همه توان خود برای برطرف مشکلات مردم تلاش کنند.


معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: مدیران خانواده های معظم شاهد را فراموش نکنند و نسبت به سرکشی و حل و فصل مشکلات خانواده های معظم شهدا اهتمام ویژه داشته باشند.

 

کد خبر 693011

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha