ارتباط با نسل جوان نیازمند استفاده از زبان هنر است

خبرگزاری شبستان: معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد با اشاره به اهمیت توجه به نسل جوان در راستای تبیین ارزش های انقلاب گفت: ارتباط با نسل جوان نیازمند استفاده از زبان هنر است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، محمد علی طالبی، معاون سیاسی امنیتی استانداری یزد امروز (23 فروردین) در نشست ستاد بزرگداشت 15 خرداد و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: ما باید در این زمینه به سمت اجرای فعالیت های نو و ابتکاری حرکت کنیم و به دور از کارهای کلیشه ای و تکراری به نوعی اثرگذاری مضاعف داشته باشیم.

وی افزود: ما در آستانه مناسبت های بزرگی همچون پنجم اردیبهشت ماه هستیم که باید به دور از تحریف ها به نوعی در زمینه تبیین واقعی آنها و برای نسل جوان گام برداریم و باید با زبان هنر با نسل جوان ارتباط برقرار کنیم و عمق بزرگی وقایع را درک کنند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری یزد بیان کرد: ما در معرفی امام (ره) باید با مخاطبین خود ارتباط مناسب برقرار کنیم و به نوعی معرفی کنیم که همگان را با زبان های مختلف به این باور و شناخت برسانیم.

طالبی خاطرنشان کرد: ما از مسئولان درخواست داریم که چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب را به نحوی جدی بگیرند که کارآمدی نظام را به جامعه نشان دهیم و همدلی مردم را نشان دهد.

وی افزود: امروز با وجود انحرافاتی که دشمنان در راستای انقلاب بر ما وارد می کنند اما ما شاهد دستاوردهای مختلفی در انقلاب داریم که استان یزد نیز سهم بسزایی در آن داشته است و ما نیز باید این دستاوردها را به مردم نشان دهیم و در مقابل این انحرافات بیایستیم.

معاون سیاسی امنیتی استانداری یزد گفت: ما باید شرایط فعلی را درک کنیم و مسئولیت خود را برای چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی درک کنیم تا خروجی آن ارتقای نظام و انقلاب اسلامی باشد.

طالبی بیان کرد: ما در ابتدای پیروزی انقلاب و همچنین جنگ تحمیلی ما شاهد سرمایه اجتماعی و اعتماد مردم به نظام در بهترین وضعیت بودیم ولی امروز نیز باید این را بسنجیم و چالش های پیش رو را بشناسیم.

وی گفت: درک نیازهای فکری و روحی جامعه را باید بشناسیم و از سطحی نگری واقعا پرهیز کنیم زیرا عمق وقایع موجود در کشور و انقلاب به اندازه ای است که نیاز به فعالیت های سطحی ندارد و خود آنها نشان از حضور و مشارکت مردم است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری یزد بیان کرد: ما باید تفرق و چالش های موجود در بین گروه ها را کنار بگذاریم و در زیر یک پرچم انقلاب اسلامی در کنارهم قرار بگیریم و حفط وحدت داشته باشیم.

طالبی خاطرنشان کرد: گروه های مرجع اجتماعی ما باید به سمت فعالیت های اجتماعی حرکت کنند تا به نوعی این گروه ها را به مردم و جامعه نزدیک کنیم تا زبانی قابل فهم برای نسل جدید باشد.

وی ادامه داد: یکی از ضعف های ما کار نکردن بر روی برنامه های سال است و نزدیک به هر مناسبتی جلسه و برنامه های تکراری داریم اما اگر کمیته ها جدیت لازم را داشته باشند و در برنامه های خود ساز و کار مناسب داشته باشند به نوعی از روزمرگی خارج می شویم.

کد خبر 699293

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha