هدف ما از کنگره « شیخ غلامرضا یزدی» معرفی ابعاد مختلف شخصیتی وی است

خبرگزاری شبستان: معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با اشاره به اهداف کنگره « شیخ غلامرضا یزدی» بیان کرد: هدف ما از کنگره « شیخ غلامرضا یزدی» معرفی ابعاد مختلف شخصیتی وی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، سید خلف حوتی نژاد، معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد روز گذشته (16 اردیبهشت) در نشست با کمیته اطلاع رسانی کنگره بزرگداشت « شیخ غلامرضا یزدی» گفت: این کنگره به مدت یک سال است که در دستور کار ما قرار گرفته است و با اهداف فراخوان آن آغاز به کار کرده است.

 

وی افزود: یکی از مهمترین هدف های ما الگو سازی برای نسل جوانمان با توجه به سیره شخصی این فرد در آگاهی دادن به مردم است.

 

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد تصریح کرد: شخصیت شیخ غلامرضا همچون افرادی است که در دل مردم جای دارد و باید یاد و خاطره این چنین افرادی را گرامی بداریم.

 

حوتی نژاد تصریح کرد: یکی از مواردی که ما از ابتدا برای تبیین اهداف کنگره مهم بوده اطلاع رسانی و اخبار و معرفی سیره این بزرگوار در جامعه بود.

 

وی گفت: شیخ غلامرضا فردی بوده که چندین بار خانه خود را برای کمک به فقرا می فروشد تا جایی که منزل را به نام همسرش می کنند تا نتواند بفروشد.

 

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد بیان کرد: با توجه به خلا فرهنگی که در نسل جدید است نیازمند معرفی و تبلیغ این شخصیت هستیم زیرا افرادی همچون شیخ غلامرضا در جامعه امروز ما که پر از سوالات و شک و شبهات است نیاز است معرفی شوند و مطرح کنیم.

کد خبر 703699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha