صداقت و ساده زیستی دو بال عروج « حاج شیخ غلامرضا یزدی»

خبرگزاری شبستان: استاندار یزد با اشاره به شخصیت حاج شیخ غلامرضا یزدی گفت: صداقت و ساده زیستی دو بال عروج « حاج شیخ غلامرضا» بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، محمود زمانی قمی، استاندار یزد امروز (20 اردیبهشت) در مراسم افتتاحیه کنگره ملی بزرگداشت حاج شیخ غلامرضا فقیه یزدی « فقیه خراسانی» در محل امامزاده جعفر (ع) یزد گفت:یزد بخشی از تمدن بلند ایران سربلند است و مردمان این دیار تمدن آفرین بوده اند.

 

وی افزود:در مکتب حضرت علی (ع) مهر و عاطفه نسبت به بندگان جلوه ای از هستی است که سرچشمه آن صدق و راستی است و امروز نیز استان یزد که از این شیخ تجلیل می کند به نوعی معرفی صداقت و راستگویی است.

 

استاندار یزد خاطرنشان کرد: رمز جاودانگی را عشق و عاطفه عمیق به بندگان خدا و چهره رحمانی از دین می دانم و نمونه صادق از عشق و دلدادگی به مولایش بود.

 

زمانی قمی تصریح کرد: دو صفتی که او را در جامعه ممتاز کرده بود صداقت و ساده زیست بودن است که این دو صفتی است که در تاریخ ارجمند بوده است و باعث جاودانگی او شده است.

 

وی گفت: مرحوم شیخ با دو بال ساده زیستی و صداقت به قلوب مردم را فتح کرد و در اوج قرار گفت و امروز نیز سعی شده تا این را به جامعه معرفی کنیم.

 

 

کد خبر 704497

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha