کسب مقام« ستارگان ایران » توسط روابط عمومی اداره كل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد

خبرگزاری شبستان: روابط عمومی اداره كل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد توانست مقام « ستارگان روابط عمومی ایران» را به خود اختصاص دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل استان یزد، پنجمین جشنواره « ستارگان روابط عمومی ایران»، برگزار شد و روابط عمومی اداره كل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد در این جشنواره به عنوان یکی از ستارگان روابط عمومی ایران معرفی شد و مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفت.

 

جشنواره ستارگان روابط عمومی کشور، هر سال به مناسبت 27 اردیبهشت ماه، (روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی) برگزار می شود كه این جشنواره، امسال در سالن شهید مطهری دانشگاه تربیت مدرس تهران و با موضوع «افكار عمومی» برگزار شد.

 

مهندس علیرضا مشرف، مدیر روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد در این رابطه گفت: جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران، هر سال به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی برگزار می شود که در این مناسبت، موضوعی که بیشتر در جامعه مطرح می باشد انتخاب می گردد و به آن پرداخته می شود که موضوع برگزاری همایش امسال مبحث بسیار مهم افکار عمومی بود که البته در پایان این جشنواره نیز، ستارگان روابط عمومی در کشور معرفی و از آنها طی مراسمی جداگانه، تجلیل و تقدیر می گردد.

 

مدیر روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد، ضمن اشاره به اینکه مهمترین رسالتی که یک روابط عمومی بر عهده دارد اینست که بتواند بین مردم و مسئولین ارتباط برقرار نماید، بیان داشت: روز روابط عمومی، روز بزرگی است و زمانی که ما روابط را تقویت کنیم، علم روابط عمومی می تواند ما را به هزاره سوم نزدیک تر و توسعه پایدار را فراهم کند.

 

مشرف ضمن تاکید بر اینکه ما هرگز نمیتوانیم بدون روابط عمومی قوی به توسعه پایدار دست یابیم، اذعان داشت: یکی از وظایف اصلی ما روابط عمومی ها، آگاهی دادن به جامعه است.

 

وی ادامه داد: یک روابط عمومی پویا و موفق باید صادقانه و شفاف اطلاعات سازمان را به مردم انتقال دهد و مردم باید آگاه بشوند که چه حقوقی را می توانند از سازمان مطبوع مطالبه نمایند و بر اساس آن اطلاعات با سازمان ارتباط برقرار نمایند.

 

مدیر روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد، تصریح کرد: روابط عمومی ها اصل، اساس و پایه توسعه پایدار هر جامعه هستند و هر نهاد یا سازمان موفق و هر جامعه پیشرفته و توسعه یافته، بدون تردید روابط عمومی موفق و پویایی را در کنار خود داشته است.

 

علیرضا مشرف، یکی از رازهای موفقیت روابط عمومی ها را داشتن نگرش ارتباطی فی مابین دانست و تاکید کرد: ما روابط عمومی ها باید همه چیز را از نگاه ارتباطی ببینیم و به طور مستمر در جریان خواسته ها، نیازها و انتظارات درون و بیرونمان باشیم و آنها را به مدیریت سازمان انتقال دهیم تا مدیریت سازمان بر اساس مبنای این خواسته ها و نیازها، تصمیم سازی کند.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود ابراز داشت: رسالت بزرگ روابط عمومی ها خدمت به مردم است که در واقع در جریان این خدمت باید بتوانند نیازهای آگاهی شهروندان را تامین کنند و از طرف دیگر حرف مردم را به گوش مسئولان برسانند و دیدبان خوبی باشند برای دیدن نیازها و انتظارات مردم و تاکید داشته باشند بر کاربرد آنها در سیاست گذاری های دولتی، تا ارتباط مردم با دولت از پیش بهینه تر گردد.

 

علیرضا مشرف، مدیر روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد در پایان، ضمن تشکر از سعید برازنده مقدم، سرپرست این اداره کل و همکاران خود در روابط عمومی مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، از نگاه سرشار از اعتماد و محبت مدیر کل سابق این اداره کل و معاون عمرانی فعلی استاندار یزد تقدیر و تشکر کرد و کسب این رتبه ارزشمند کشوری را حاصل توجه و نگاه مثبت و حمایت ها و همراهی های این دو مدیر ارجمند و تلاش همکاران متخصص، فعال و هماهنگ خود در روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، دانست.

 

 

کد خبر 706300

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha