۱۲ هزار یتیم در آذربایجان‌شرقی نیازمند حامی هستند

خبرگزاری شبستان: مدیرکل کمیته امداد استان آذربایجان شرقی گفت: در ماه مبارک رمضان به دنبال جذب حامی برای ۱۲ هزار یتیم و فرزند محسنین هستیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از تبریز به نقل از سایت خبری کمیته امداد، محمد کلامی، مدیرکل کمیته امداد استان آذربایجان شرقی گفت: مراسم افطاری برای 450 نفر از مددجوبان تحت حمایت این نهاد با حضور حجت الاسلام محمدعلی آل هاشم، نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز برگزار شد.                                                        

وی با اشاره به اینکه اطعام نیازمندان در ماه رمضان در قالب برپایی سفره‌های افطار، توزیع غذای گرم و سبد کالا انجام می شود، افزود: کمیته امداد به منظور اطعام خانوارهای مددجو در ماه رمضان نیازمند کمک های خیران نیکوکار استان آذربایجان شرقی است.                                                                                           

کلامی با تقدیر از کمک خیران به نیازمندان، بیان کرد: امیدواریم خیران در مقایسه با رمضان سال گذشته کمک های بیشتری برای اطعام نیازمندان کنند.                                                                                      
وی در ادامه افزود: خیران نیکوکار در ماه رمضان سال ۹۶ بیش از چهار میلیارد و 732 میلیون تومان به اطعام نیازمندان کمک کردند.                                                                                                            
مدیرکل کمیته امداد استان آذربایجان شرقی همچنین، یادآور شد: مردم نیکوکار آذربایجان شرقی برای مشارکت در طرح‌های مختلف این نهاد و کمک به نیازمندان می‌توانند کمک‌های خود را با استفاده از کد آنی پرداخت #041*8877* پرداخت کنند.                                                                                                  

وی با اعلام اینکه در ماه رمضان به دنبال جذب حامی برای 12 هزار یتیم و فرزند محسنین هستیم، یادآور شد: کمیته امداد استان آذربایجان شرقی در سال گذشته رتبه سوم کشوری را در جذب حامی به خود اختصاص داد که در نتیجه حمایت های خیران بوده و امسال نیز امیدواریم این حمایت ها تداوم داشته باشد.

کد خبر 706683

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha