رسالت رسانه‌ها و مدیران روابط‌عمومی جدا از یکدیگر نیست

خبرگزاری شبستان: شفیعی گفت: رسالت رسانه‌ها و مدیران روابط‌عمومی جدا از یکدیگر نیست و مردم بهره‌مند از تعامل حداکثری این دو نهاد هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، مرتضی شفیعی، مدیر خانه مطبوعات آذربایجان‌شرقی امروز در مراسم تجلیل از روابط‌عمومی های برگزیده استان که در سالن جلسات سازمان آب و فاضلاب استان برگزار شد، اظهار داشت: رسالت رسانه‌ها و مدیران روابط‌عمومی جدا از یکدیگر نیست و مردم بهره‌مند از تعامل حداکثری این دو نهاد هستند.

وی با بیان این‌که روابط عمومی هر نهاد؛ ارکان اثرگذار در مدیریت افکار جامعه مخاطبان است، خاطرنشان کرد: روابط عمومی در بخش درون‌سازمانی به عنوان اصلی ترین حلقه ارتباط میان مدیران و کارکنان محسوب می شود؛ به همین دلیل توجه ویژه به روابط عمومی، به عنوان نهادی که می تواند به صورت نظام مند، برنامه ریزی شده و سنجیده در جهت ایجاد، حفظ و گسترش تعامل و تفاهم مدیران با کارکنان اقدام کند، بسیار حائز اهمیت است.

شفیعی ادامه داد: امروزه نقش روابط عمومی ها در کمک به تصمیم گیری های مدیریتی و استراتژیک یک سازمان؛ قابل توجه است. به عبارتی نقش روابط عمومی به عنوان یکی از مهم‌ترین ابزارهای مدیریتی در عصر ارتباطات نباید مورد غفلت قرار گیرد.

وی منظور از وظایف استراتژیک روابط عمومی را دخالت در روند تصمیم گیری سازمان دانست و گفت: اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات، دوچندان شده است به گونه ای که موفقیت سازمان‌ها، ادارات و شرکت‌ها و دوامشان در عرصه‌ها و فعالیت های تخصصی به عملکرد روابط عمومی‌های آن‌ها وابسته است.

مدیر خانه مطبوعات آذربایجان‌شرقی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جایگاه مهم و اثرگذار این تشکل جامع و فراگیر رسانه‌ای در استان  اظهار داشت: خانه مطبوعات استان در راستای صیانت جایگاه و نقش فعالان رسانه‌ای استان به دنبال تعامل حداکثری با نهادها و ارگان‌های دولتی و غیردولتی با توجه به رویکرد اساسنامه خانه است.

شفیعی با بیان این‌که آماده تعامل با روابط عمومی های ادارات، نهاد و سازمان های فعال در استان است، گفت: این مراسم برای نخستین بار در طول فعالیت خانه مطبوعات آذربایجان‌شرقی با هدف گرامیداشت هفته ارتباطات و روابط عمومی و همچنین برقراری تعامل حداکثری میان روابط عمومی‌های برگزیده با این تشکل رسانه‌ای برگزار می شود.

کد خبر 707183

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha