بومی کردن مقاومت در منطقه از معجزات انقلاب اسلامی است

خرگزاری شبستان: رئیس دفتر عقیدتی و سیاسی فرمانده کل قوا اعلام کرد: بومی کردن مقاومت در منطقه خاورمیانه از معجزات انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، حجت الاسلام علی سعیدی، رئیس دفتر عقیدتی و سیاسی فرمانده کل قوا در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه امروز(18خرداد) رشت در مصلی امام خمینی(رحمه الله تعالی علیه) به مناسبت روز قدس گفت: در 150سال اخیر آمریکا و انگلیس طرحی را برای تسلط بر غرب آسیا دنبال کرده‌اند.

 

وی اظهار داشت: تجزیه کشورها، رهبر سازی، مذهب سازی و ایجاد رژیم صهیونیستی از اجزای این طرح بوده است.

 

سعیدی اعلام کرد: مثلث شومی متشکل از صهیونیسم یهودی و صهیونیسم مسیحی و وهابی چنگال بر منطقه غرب آسیا انداخته و به عنوان بازوی استکبار  این طرح را دنبال می کنند.

 

وی افزود: هدف جبهه استکبار از سلطه بر غرب آسیا، تشکیل امپراطوری نیل تا فرات، مقابله با خیزش اسلامی، تسلط بر منابع عظیم نفتی و تکمیل حاکمیت مطلق آمریکا بعد از سقوط شوروی بود.

 

رئیس دفتر عقیدتی و سیاسی فرمانده کل قوا خاطرنشان کرد: انقلاب با آرمان‌هایی مانند استقلال، تکیه بر مقاومت، حمایت از فلسطین و اسلام خواهی در این دوران به پیروزی رسید.

 

وی اذعان داشت: استکبار به این نتیجه رسید تنها نظامی که می‌تواند به جبهه استکبار ضربه بزند انقلاب و جمهوری اسلامی است.

 

سعیدی یادآور شد: استکبار برای متوقف کردن اثرات انقلاب در جهان، به راه اندازی جنگ در بالکان و عراق و افغانستان، دامن زدن به افراطی گرایی و تبدیل جنگ مستقیم و نیابتی و تبدیل جنگ تمدنی به جنگ دورن تمدنی رو آورد.

 

وی اظهار کرد: جنگ سوریه، عراق و یمن خیانت سران عرب و جنگیدن به نیابت از آمریکا در منطقه است.

 

رئیس دفتر عقیدتی و سیاسی فرمانده کل قوا در ادامه گفت: انقلاب اسلامی با شکست دادن نقشه خاورمیانه بزرگ آمریکا به مقابله با طرح استکبار جهانی پرداخت و یکی از موثرترین وقایع دوران معاصر را پدید آورد.

 

وی اظهار کرد: باطل کردن طرح نابودی جریان مقاومت از دیگر نتایج انقلاب اسلامی است و اکنون جریان مقاومت در لبنان، سوریه و عراق در بالاترین سطح آمادگی قرار دارد.

 

سعیدی، از بین بردن داعش و تبدیل نبرد نابرابر به جنگ نامتقارن را از دیگر اقدامات انقلاب در برابر آمریکا دانست و گفت: فرهنگ انقلاب و مقاومت به کشورهای دنیا صادر شده که انتخاب افراد مخالف آمریکا در کشورهای مختلف نشانه این امر است.

 

وی اعلام کرد: از معجزات انقلاب اسلامی بومی کردن مقاومت در منطقه خاورمیانه است.

 

رئیس دفتر عقیدتی و سیاسی فرمانده کل قوا مقابله با هژمونی رژیم صهیونیستی را از دیگر اقدامات مهم انقلاب در مبارزه با استکبار خواند و افزود: در 35سال بعد از ظهور انقلاب رژیم صهیونیستی در تمامی عملیاتهای خود با شکست خفت باری روبرو شده است.

 

سعیدی اظهار داشت: اصل انقلاب، رهبری و قدرت دفاعی ایران سه کانونی هستند که مورد تهدید از سوی استکبارهستند. 

کد خبر 709792

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha