حضور مردم در راهپیمایی قدس، محکومیت جنایات اسرائیل و امریکا به جهانیان نشان داد

خبرگزاری شبستان: امام جمعه سنندج با اشاره به اهمیت حضور مردم در راهپیمایی روز قدس، گفت:: حضور مردم در راهپیمایی قدس محکومیت جنایات اسرائیل و امریکا به جهانیان نشان داد.

به گزارش  خبرنگار خبرگزاری شبستان از سنندج،ماموستا خدایی امام جمعه سنندج،امروز (18خرداد) در خطبه های نماز جمعه در جمع نماز گزاران که در مسجد جامع سنندج برگزارشد با قدر دانی از حضور مردم در راهپیمایی روز قدس،گفت: حضور مردم در راهپیمایی قدس محکومیت جنایات اسرائیل و امریکا و همبستگی مسلمانان با مردم مظلوم فلسطین را به جهانیان نشان داد.

 

وی افزود: همچنین حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس استکبار جهانی و رژیم اشغالگر صهیونیستی را مایوس و به دشمنان پیش از پیش این را فهماند که برای رهایی این سرزمین مقدس مسلمانان تلاش خواهند کرد.

 

ماموستا خدایی اظهار داشت: روز قدس علاوه بر اینکه  روز حمایت و همبستگی با مردم مظلوم فلسطین، روز حمایت از مظلومان عالم در سراسر جهان است.

 

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران همیشه،حمایت قاطعانه خود را از مسلمانان جهان در هر نقطه ای از دنیا به ویژه مردم مظلوم فلسطین اعلام کرده است و برای کمک به مظلومان از هیچ تلاشی دریغ نکرده است.

 

امام جمعه سنندج تصریح کرد: حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکوم کردن جنایات رژیم اشغالگر باید وظیفه همه مسلمانان در سراسر جهان باشد، زیرا این حمایت باعث ایستادگی بیشتر  آنها در مقابل جنایتکاران صهیونیست غاصب خواهد بود.

 

وی در پایان با اشاره به روزهای پایانی ماه مبارک رمضان خاطرنشان کرد: مسلمانان در این روزهای پایانی رمضان با خواندن قرآن و شب زنده داری و دعا کردن نهایت استفاده معنوی را ببرند.

 

کد خبر 709794

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha