جوانان و نوجوانان پتانسیل اصلی جمعیت هلال احمر هستند

خبرگزاری شبستان: مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد با اشاره به فعالیت های هلال احمر یزد گفت: جوانان و نوجوانان پتانسیل اصلی جمعیت هلال احمر هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، مسعود حرازی، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد امروز ( 22 خرداد)  با حجت الاسلام مصطفی گرجی، مسئول دبیرخانه کانون های مساجد یزد دیدار و گفت و گو کرد.

مسعود حرازی، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: حرازی زاده، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد نیز در این نشست گفت: بحث فرهنگ در کشور ما جای کار بسیار زیادی دارد و علی رغم بودجه های زیادی که برای ان صرف شده است اما هنوز جای کار دارد.

وی افزود: ما در هلال احمر استان یزد دارای پتانسیل جوانان و نوجوانان و کودکان و بانوان هستیم که در کانون هایی از جمله دانشجویی، دانش آموزی و طلاب مشغول به فعالیت هستند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد خاطرنشان کرد: ما معتقد هستیم که بایستی حیطه فعالیت های خود را بشناسیم و معرفی کنیم تا بتوانیم با هم افزایی به نوعی اثر گذاری بیشتری داشته باشیم.

حرازی زاده بیان کرد: اهداف هلال احمر شامل امداد رسانی در زمان جنگ و حادثه است که آمادگی برای اتفاقات مختلف ایجاد می کند که در این بخش ما میتوانیم با همکاری کانون های مساجد فعالیت های اثرگذاری داشته باشیم.

وی گفت: از جمله طرح های ما دادرس، خادم است که می توانیم از این پتانسیل ها در زمینه همکاری استفاده کنیم و به هدف خود برسیم.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد بیان کرد: طرح محله ایمن از جمله دیگر اقدامات ما است که در کانون های مساجد نیز میتوان آن را پیگیری کرد و مردم را آگاه سازی کنیم.

در پایان این نشست نیز قرار شد کارشناسان با بررسی  فعالیت های دو مرکز تفاهم نامه ای امضا شود.

کد خبر 710524

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha