راه اندازی وای فای اول در بافت تاریخی استان یزد

خبرگزاری شبستان: شهردار یزد با اشاره به اهمیت توجه به شهر الکترونیک گفت: وای فای اول در بافت تاریخی استان یزد راه اندازی می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، مهدی جمالی نژاد، شهردار یزد روز گذشته (23 خرداد) در مراسم امضای تفاهم نامه و ایفای شهری بین شهرداری یزد و مخابرات یزد گفت: در راستای ارائه خدمات شهری و شهر الکترونیک و شهرداری شیشه ای تفاهم نامه ایفای شهری به امضای شهرداری و مخابرات یزد می رسد.

وی افزود: در این راستا هشت نقطه پرتردد و پرتوقف استان یزد مجهز به وای فای می شوند که این نقاط شامل پارک های استان و یکی از مراکز خرید استان یزد است.

شهردار یزد بیان کرد: هدف ما ارائه خدمات بهتر شهری و کاهش هزینه ها و صرف وقت و مدیریت زمان است که به نوعی با این کار دنبال می شود.

وی گفت: در آینده ای نزدیک نیز تمامی نقاط تاریخی و بافت تاریخی استان مجهز به وای فای می شود و گردشگران نیز می توانند به خوبی از این خدمات بهره مند شوند.

جمالی نژاد ادامه داد: ما معتقدیم که امروز بهترین زمان و زمانی طلایی برای یزد است زیرا تمامی دستگاه های استان با هم افزایی و همکاری اقدام به خدمات رسانی شهری می کنند.

وی گفت: همدلی دستگاه ها بهترین راهکار برای خدمات رسانی به مردم است که در شهر یزد این را شاهد هستیم و امیدواریم این هم افزایی روز به روز بیشتر شود.

 

کد خبر 710947

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha