مردمی شدن برنامه ها، یکی از تاکیدات اساسی در بزرگداشت برنامه های دهه کرامت استان یزد

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با اشاره به برنامه های دهه کرامت در استان یزد گفت: مردمی شدن برنامه ها، یکی از تاکیدات اساسی در بزرگداشت برنامه های دهه کرامت استان یزد است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، سید خلف حوتی نژاد، معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در نشست شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت استان یزد گفت: حضور وجود امام رضا (ع) به نوعی است که تمامی نگاه ها و اندیشه ها را صاف و پاک می کند و راهی مستقیم و درست برای ما نشان می دهد.

وی افزود: به برکت امام رضا(ع) برنامه های مختلفی در استان طراحی شده است که این دهه بهانه ای است برای اینکه تمامی اندیشه ها را در مسیری پاک و مطهر قرار دهیم.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد خاطرنشان کرد: ما هر سال در راستای سازماندهی شورا در حال حرکتی مثبت هستیم اما ما معتقدیم که رویکردهای ما بایستی مبتنی بر حل مشکلات در جامعه باشد.

حوتی نژاد بیان کرد: اخلاق گفت و گو به عنوان یکی از بارزترین ویژگی های شخصیتی امام رضا(ع) است و امروز نیز باید این را در جامعه بسط و گسترش دهیم و سیره و روش ایشان را در جامعه ااشاعه دهیم.

وی ادامه داد: موضوع حیاتی جامعه امروز ما توجه به امر گفت و گوی سازنده و تحمل یکدیگر است.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت: برنامه های ما بایستی با محوریت خانواده باشد زیر تک سلولی مهم است که اعضای جامعه را می سازد و اگر ما خانواده ای سالم داشته باشیم به مراتب جامعه ای موفق خواهیم داشت.

حوتی نژاد بیان کرد: عمومی کردن برنامه ها به عنوان تاکید ما است که ما معتقدیم بایستی ما به دنبال مردم رفته و برنامه ها را به صورت مردمی برگزار کنیم.

وی افزود: فرصتی است که فضای شور و نشاط را در جامعه گسترش دهیم زیرا مقدمه ای برای امید بخشی به جامعه است.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد ادامه داد: خوشبختانه امسال ساختار بهتری شده است که به صورت سازماندهی شده این برنامه را داریم.

حوتی نژاد تصریح کرد: ما با داشتن برنامه می توانیم از موازی کاری بپرهیزیم و به نوعی اطلاع رسانی خوبی داشته باشیم.

وی افزود: بسیاری از برنامه های ما به صورت مردمی و غیر دولتی است که حضور ما می تواند به دیده شدن آنها کمک کند.

کد خبر 715677

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha