اعزام یک‌هزار و 687 زائر لرستانی به حج تمتع

مدیر حج و زیارت استان لرستان از فراهم شدن تمهیدات لازم برای اعزام یک‌هزار و 687 زائر لرستانی به حج تمتع خبر داد.

سیدحمید الیاسی، مدیر حج و زیارت استان لرستان به خبرنگار شبستان گفت: نخستین کاروان حج تمتع استان لرستان ( 16 مهر ) سال جاری به سرزمین وحی اعزام می‌شود.

وی با بیان اینکه زائران لرستانی در قالب 9 کاروان مدینه اول و مدینه دوم به سرزمین وحی اعزام می شوند، افزود: به منظور آشنایی زائران با اعمال و مناسک حج همایش‌هایی با حضور روحانیان برگزار شده و زائران به طور عملی با اعمال و مناسک حج آشنا شده اند.

الیاسی در ادامه از توزیع کتاب و جزوه با موضوع حج بین زائران حج تمتع این استان خبرداد و بیان داشت: به منظور پاسخگویی به سؤالات زائران و آشنا کردن آنان به وظایف دینی و شرعی، با تشکیل جلساتی روحانیان و مبلغان دینی، زائران راهنمایی شده اند.

مدیر حج و زیارت لرستان با اشاره به بر نامه های این نهاد به مناسبت هفته حج، افزود: حضور کارکنان این اداره ‌کل در طرح شمیم خدمت در مصلای جمعه خرم‌آباد از جمله این برنامه است که در نماز جمعه این هفته اجرا شد.

 

الیاسی اظهار داشت: در این طرح علاوه بر توزیع ده ها جلد کتاب با موضوع حج و نماز، ده ها لوح فشرده آموزشی با محور آموزش نماز و نیز علوم دینی و قرانی به‌صورت رایگان بین نمازگزاران توزیع شد.


پایان پیام/

کد خبر 71670

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha