مردم را به سمت مطالبه گری حرکت دهیم

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به اهمیت توجه به مطالبه گری در جامعه گفت: ما باید مردم را به سمت مطالبه گری حرکت دهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، سردار فتح الله جمیری، فرمانده سپاه الغدیر استان یزد شب گذشته در مراسم روز خبرنگار گفت: هدف ما رسیدن به هدف خود با توسل به ائمه اطهار(علیهم السلام) است.

وی افزود: هرکسی قدم و قلم می زند باید برای خدا باشد در این صورت می تواند به قرب الهی برسد و هدف خود را نیز مقدس کند.

فرمانده سپاه الغدیر یزد خاطرنشان کرد: امام(ره) حرکت خود را برای خدا انجام داد و همه نیز بر این امر اذعان کردند که دلیل به ثمر نشستن این انقلاب، هدف خدایی ایشان بوده است.

جمیری بیان کرد: اگر در زمان هشت سال دفاع مقدس ما شاهد جنگ سخت و ابزارهای جنگی سخت بودیم اما امروز جنگ در عرصه فضای مجازی است و دشمنان ما بر روی آن تمرکز کرده اند.

وی گفت: ما باید برای رسیدن به ارزش، اهداف و ولایت در مسیر اسلام و انقلاب گام برداریم و اهداف عالیه امام (ره) و اسلام را دنبال کنیم.

فرمانده سپاه الغدیر یزد بیان کرد: با یک حرکت باید به توسعه نظام و مردم حرکت کنیم که این حرکت مطالبه گری به حق مردم است.

جمیری ادامه داد: امروز باید مردم را در زمینه مطالبه گری حرکت دهیم و در راستای اهداف اسلام و انقلاب حرکت کنیم.

وی گفت: ما باید مطالبه به حق داشته باشیم و در راستای اهداف نظام و اسلام گام برداریم زیرا همچنان جای کار دارد.

فرمانده سپاه الغدیر یزد تصریح کرد: ما در مقابل کسی که در دوردست ترین نقاط کشور تک فرزند خود را به انقلاب تقدیم کرده است، مسئول هستیم و باید وظیفه خود را به خوبی انجام دهیم.

لازم به ذکر است مراسم روز خبرنگار به همت بسیج رسانه استان یزد و با حضور مسئولان استانی و خبرنگاران استان در محل بوستان ولایت یزد برگزار شد.

کد خبر 721231

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha