مراسم اختتامیه هشتمین جشنواره ملی کتابخوانی رضوی یزد برگزار شد

مراسم اختتامیه هشتمین جشنواره ملی کتابخوانی رضوی یزد با تجلیل از برگزیدگان در باغ دولت آباد یزد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، مراسم اختتامیه هشتمین جشنواره ملی کتابخوانی رضوی یزد با تجلیل از برگزیدگان در باغ دولت آباد یزد برگزار شد.

در این مراسم پس از سخنرانی مسئولان کشوری و استانی از کتاب فاطمه محمدی، دختر بیمار و داستان نویس یزدی رونمایی شد و در ادامه نیز از نفرات برتر استان یزد تجلیل شد که اسامی آنها به شرح زیر است:

در گروه سنی کودک از انسیه دیباوند، نرگس دهقانی، مهلا دهقان، ریحانه زارع ،سیده بهاره زرگرچی، مرضیه عباسی و در  گروه سنی نوجوان از فاطمه زارع ، فاطمه مزیدی و همچنین در گروه سنی بزرگسال محمد حیدری ترک آباد ، عاطفه رعیت و در گروه خانواده علی اکبر عسکری، زهرا دهقانی، فروغ ثقفی، عظیمه فروزان تجلیل شدند.

همچنین در این برنامه از دستگاه های حامی جشنواره، مهدی جمالی نژاد شهردار یزد، عباس ملازینلی رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد، امیراحمد پهلوانیان مدیرکل صدا وسیمای مرکز یزد و از دستگاه های برتر مشارکت کننده جشنواره، رضا ذوالفعلی نژاد مدیرکل زندان‌های یزد، محمدرضا آخوندی سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یزد، مصطفی گرجی مسئول کانون های مساجد یزد، شریعتی مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد تقدیر شد.

در ادامه نیز از مسئولان برتر کتابخانه‌های شهرستان های استان، ولی‌الله حفیظی از شهرستان اشکذر، حسین پایدار از شهرستان اردکان، محسن رفیعی از شهرستان یزد و رابطان فرهنگی برتر، مرضیه دیرند از اشکذر، اشرف تقدیری از اردکان ، طاهره طراح از یزد تجلیل شد.

در این راستا نیز از رسانه های برتر استان یزد، اعظم‌السادات میرجلیلی، سردبیر خبرگزاری ایکنا یزد به عنوان رسانه برتر در بخش خبرگزاری‌ها ، حسین جلالی سردبیر پایگاه خبری یزد فردا از پایگاه‌های خبری، سمیه گلابگیریان سرپرست روزنامه همشهری در استان یزد در بخش نشریات مکتوب از تجلیل شد.

کد خبر 725748

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha