استارت آپ ها از زیرزمین آغاز به کار می کنند

معاون علمی و فناوری رییس جمهور با بیان اینکه استارت آپ ها امروز از نقاط ضعیف مانند زیرزمین ها با تامین مالی خانواده ها ایجاد می شود، گفت: در تلاشیم از این اکو سیستم به گونه ای حمایت کنیم که تعامل مردم با استارت آپ ها افزایش یابد.

به گزارش خبرنگار دولت خبرگزاری شبستان، سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رییس جمهور در مراسم امضای تفاهمنامه ایجاد اشتغال در معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و سازمان برنامه و بودجه گفت: اقتصاد دانش بنیان در حال رشد و توسعه است که باید از آن ها حمایت شود.

 

وی با بیان اینکه استارتاپ ها امروز از نقاط ضعیف مانند زیرزمین ها با تامین مالی خانواده ها ایجاد می شود، افزود: در تلاشیم از این اکو سیستم به گونه ای حمایت کنیم که تعامل مردم با استارت آپ ها افزایش یابد.

 

معاون رییس جمهور با اظهار اینکه شرکت های دانش بنیان در سال های گذشته رشد داشته اند، عنوان کرد: با این روند اقتصاد دانش بنیان به صورت چشمگیری توسعه یافته و این اکوسیستم در حال گسترش است.

 

ستاری با یادآوری اینکه باید به روزی برسیم که مردم با سیستم استارت آپی تعامل پیدا کنند، تصریح کرد: هدف ما این است که بتوانیم این اکو سیستم را در اقتصاد ایجاد کنیم و در برنامه های ما استفاده از نیروی انسانی فوق العاده در دانشگاه ها به منظور توانمندکردن اقتصاد دانش بنیان محوریت دارد.

 

ستاری با بیان اینکه بخشی از برنامه های حمایت از شرکت های دانش بنیان با حمایت صندوق توسعه ملی و بخشی با کمک سازمان برنامه و بودجه اجرایی شده است، خاطرنشان کرد: سازمان برنامه و بودجه در زیرساخت های مراکز نوآوری و پارک های علم و فناوری سرمایه گذاری لازم را انجام داده و این زیرساخت ها برای توسعه و افزایش درصد اشتغال آماده است.

 

 

کد خبر 727790

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha