تخصیص اعتبار به روستاهای فاقد دهیاری و مناطق عشایری

راستگو از تخصیص حدود یک میلیارد تومان برای روستاهای فاقد دهیاری و مناطق عشایری در سال ۹۷ خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان با موضوع تخصیص اعتبار به روستاهای فاقد دهیاری و مناطق عشایری امروز در محل فرمانداری تبریز برگزار شد.

فرماندار تبریز با اشاره به روستاهای الحاق شده به شهر گفت: بر اساس قانون اعتباری به این روستاها واریز نخواهد شد و ارائه خدمات و تامین شرایط در روستاهای الحاق شده به شهر بر عهده شهرداری است.

وی از تخصیص حدود یک میلیارد تومان برای روستاهای فقد دهیاری و مناطق عشایری در سال 97 خبر داد و افزود: تقسیم بندی این اعتبارات بر اساس پیشنهادات دستگاه ها و با اولویت بندی کردن پروژه ها انجام می شود که بر اساس بررسی های صورت گرفته بیشترین تخصیص متعلق به مناطق عشایری شهرستان می باشد.

راستگو با بیان اینکه عشایر مولد هستند و بدون کمترین بهره مندی به نیازهای شهری تولیددات دامی و لبنی خود را به بازار عرضه می کنند بیان داشت: با تخصیص و تکمیل راه دسترسی به ییلاقات شهرستان تبریز، این منطقه می تواند به عنوان رینگ گردشگری مطرح شده و اتصال سه شهرستان ورزقان، شبستر و تبریز را باعث شود.

وی در ادامه از دستگاههای اجرایی ای که پروژه های مربوط به سال 96 را به اتمام نرسانده اند خواست با توجه به جلسه مشترک با دیوان محاسبات و اخذ فرصت کوتاه، سریعا نسبت به تکمیل و تحویل پروژه های خود اقدام کنند.

فرماندار تبریز خرداد 98 را آخرین فرصت برای پروژه های سال 97 عنوان کرد و اظهار داشت: اعتبارات مربوط به روستاهای فاقد دهیاری و مناطق عشایری به صورت متناوب به حساب فرمانداری واریز خواهد شد که بر اساس قانون دستگاههای اجرایی با عقد قرارداد با پیمانکار پروژه، مبلغ پروژه پس از تایید دستگاه مربوطه از طریق فرمانداری به حساب پیمانکار واریز خواهد شد.

کد خبر 729816

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha