دشمنان به دنبال بزرگنمایی از مشکلات جامعه هستند

لطفی گفت: دشمنان به دنبال بزرگنمایی از مشکلات و ناسازگاری‌های اجتماعی هستند، این هدف شوم با ایجاد اعتراضات مدنی و اغتشاشات خیابانی پیگیری می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، نصرت‌الله لطفی، قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی امروز در همایش رؤسای شورای هماهنگی تبلیعات اسلامی سراسر کشور در تبریز، اظهار داشت: راه‌اندازی جنگ روانی و فرهنگی را یکی از راه‌کارهای استکبار جهانی برای استحاله انقلاب اسلامی ایران است.

ویبا تأکید بر این‌که وظیفه امروز ما حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، افزود: حراست از انقلاب و تبیین نقش مردم در قالب مراسم‌ها با هدف تجلی عظمت و اقتدار به معنای واقعی مردم‌سالاری دینی است.

لطفی با اشاره به این‌که در هیچ مقطع تاریخ انقلاب همچون امسال شاهد حساسیت شرایط و اوضاع نبوده ا‌یم، افزود: دشمنان به دنبال بزرگنمایی از مشکلات و ناسازگاری‌های اجتماعی هستند، این هدف شوم با ایجاد اعتراضات مدنی و اغتشاشات خیابانی پیگیری می شود.

وی با بیان این‌که انقلاب اسلامی در حال گذر از پیچ حساس تاریخ خود قرار دارد، ادامه داد: در چهلمین سال پیروزی انقلاب با یک‌سری مشکلات رو‌به رو هستیم که همه با هدف براندازی انقلاب اسلامی و استحاله نظام ولایی از درون صورت می گیرد.

لطفی با اشاره به این‌که حضور در صحنه، بصیرت و هوشمندی مردم این جنگ نرم دشمنان نظام را خنثی می کند، گفت: پشتوانه مردمی انقلاب و رهبری ولایت فقیه دو رکن مهم نظام اسلامی است.

وی سالت امروز مردم را صبوری، هوشیاری و حضور پرشور در صحنه دانست و گفت: مسؤولان نیز وظیفه دارند تا با پرهیز از روزمرگی، خدمتگزار صدیق مردم باشند؛ هر اقدامی در این برهه سخت؛ یک کار جهادی محسوب می‌شود.

کد خبر 731611

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha